Sevgilimi en yakın arkadaşım (erkek) ile yataktayken bastım, nasıl tepki vermeliyim?

Merhaba ben Berfin. 3 aylık bir ilişkim var ve bu ilişkimden çok mutluyum. Sevgilim ile birbirimizi çok sever, birbirimize seçimlerimiz hakkında saygı duyarız. Ama iki hafta önce sevgilimi en yakın erkek arkadaşım ile yatakta bastığımda ilişkimi gözden geçirme kararı aldım. Durmadan beni arıyor, özür dileyip duruyor. Zaten iki haftadır o yatak görüntüleri bir türlü aklımdan çıkmıyor. Homofobik değilim, ama çok büyük hayal kırıklığına uğradım. Artık ne yapacağımı bilemedim. Sizlere danışayım dedim. Nasıl bir tepki vermeliyim? Gurur mu duymalıyım, yoksa üzülmeli miyim? Üstüne üstlük o yattığı arkadaşımın yüzüne nasıl bakarım. Biri lütfen bana akıl versin.

Sevgilimi en yakın arkadaşım (erkek) ile yataktayken bastım, nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla