


Askere gidiyorum lakin hiç umrunda değil ugurlamaya dair gelmiycekmiş GELMEM ! dedi bana
siz siz olun kımseye değer vermeyin :(



sen ona kötü davranmış olabilir misin bunun öncesinde? mesela ayrılma sebebiniz, asla seni affetmeyeceği bir hata yapman olabilir mi?
Suçum var zaten benim.
Kötü ayrılmışsınız ki umursamiyor seni konu için bir şey diyemem belki de hakettin bilemeyiz
evet kötü bişi yaptım ondan böyle
Suçum f nedir bilir misin?
Fazla sevmem
Fazla değer vermem
böylelern taaa ebsne kadr küfür edsm varr bide erkeklere vicdnsz derler ben okrkrn yüreğim burklduu. s
ciddenmi?
askerım bide ben 1 aya kötü bir yere pkk nın kucagına gidiom resmen
işte vermesın belasını :(
belki bir gün özler
Kardeş takmayı takma salla gitsin sevmiyorsa yapacak bişey yok
Cevap
2Cevap
Klasik hadsiz işveren davranışı. Nasil iş piyasasında insanlar işsiz bırakılarak herşeyi kabul etmeye zorlaniyorsa kadınlar da aynısını yapıyorlar. Bir erkek bir kadına gerçekten ama tamamen haksız bir davranışta bulunmadiysa gerçekten çirkin bir şey yapıp zarar vermediyse bir kadının böyle davranması için hiçbir sebep yok. Herkesin nasil anladığı umurumda değil kadınların kendini inanılmaz üstün görmeye hakları yok çünkü ekseriyetinin yaptigi resmen bu. İş piyasasını örnek olarak verdiğimiz için diyorum işverenin nasil elemana ihtiyaci varsa bir kadının da erkeğe ihtiyacı var. Kadınlar yanlış yetiştirildiklerini kabul ederek ve bunu aşarak mantıklı bir çerçeveye sahip olmaları gerekiyor artık. Afedersiniz de karşınızdaki de insan. Ve hayat sizin yüzünüz suyunuz hürmetine yaratılmadı. Ve anlayın artık insanlar çift yaratıldı bu Rahman ve İlah olan Allah'ın buyruğu, tuhaf davranışlardan uzaklaşın. Sadeleşin. Kendi uydurduğunuz kargaşadan karmaşadan kurtulun. İnsan hayatı, canı, dünya ve ahiret bunlar çocuk oyuncağı değil ciddi olun artık. Çok afedersiniz polis gibi kenarda bekleyip çok yakınınızdan normal bir araç geçti diye silah çıkarıp siren çalıp da her yerinden pislik akan herşeyi yasadışı serseri zuppeyi görüp sessizce hayran hayran baktiginizin kimse farkında değil mi zannediyorsunuz? Sonra da o serseri sizin cilalı polis aracınızı hurdaya çevirince neden yaygara koparıyorsunuz? O serseriye izin verip normal araca terörist muamelesi yapan kim?
Kucuk bir anekdot, amaç polemik üretmek değildir ya da aba altından sopa gostermek ya da hikaye yazmak değil. İnsanlar yani Kadınların sevmediği resmen pislik muamelesi yapıp kaçtıkları o adamlar kendilerinden vazgeçip Kadınıyla birleşip "Biz" olmak istiyorlar...
Bir not;
karakteri hafif olanlara ağır gelecek bu sözler.
Siz birlikte misiniz yoksa ayrıldınız mı anlamadım.
ayrılmıstık ama ben seviyom.
Belki klavyesi 'helal olsun' da takılı kalmıştır :/
yok be :)
Seni kafasında bitirmiş Şükriye öğretmen vicdansızlik değil bu
öyle öyle
ya biz dgr vrdk tepemize cktilar kiz olsn erkek olsn
Sadece bir tarafını kaldırıyorsun.
sevgim agır bastı buna kaldıramadı.
bir şeyler vardır mutlaka bilmediğin..
Çok üzüldum senin adina...
ciddenmi?
benım için üzülen birisni tek sagol
askerigimde şırnak tm pkk yatagı yanı
içime kötü şeyler doguyor da hayrlısı
tek hayalım birini öldürmek zaten :) şırnak gidicegim yer
Kızlar kıymet bilmiyor malesef :(
Burcun. ne ve onun burcu ne?
ben aslan o kova abla
Bundan once kavga ettinizmi?
etmıstık ewet ama hep barıstık sence dönermi burclar ne diyor?
Askere gidicegini biliyor fakat halen boyle yapiyor.. askere gitmek kolay bisey degil. ondan bir cacik olmaz.. sen kendime iyi bir kiz bul
Salla. su pisligi
gidicegim yer şırnak tam pkk yatagı bide ugurlamaya gel dedim10 dkk olmaz gelmem by dedi :(
Üzdün beni de be
üzüldünmü? harbi
benım için üzülen birisni tek sagol :)
askerigimde şırnak tm pkk yatagı yanı :(
bilmem hiç baska kızlara bakmak aklıma gelmedi :)
ama aklıma ondan baskası gelmiyprki :(/
onla evlencektik bebemizin adı denız olcakdı
Yazık ya sana
Suçum var ama benim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar