Sevilmeyi Hak Eden İyi Birisiyim Fakat Nedense Beni Seven Bir Kız Çıkmıyor?

Hayatıma giren kızlar sürekli sorun çıkardılar, beni yorup durdular. Bana karşı sürekli bir beğenmemezlik içinde oldular. Hayatım boyunca kızların egolu tavırlarıyla uğraşıp durdum. Çok sayıda olumlu özelliğim olmasına rağmen beni düzgünce seven bir kız olmadı. Yaşım 27 oldu. Artık kızlara karşı hissizleştim. Yaşadığım hayal kırıklıklarından ötürü kızlara karşı bir heyecanım kalmadı. Artık sadece bir kız benimle ilgili olup, samimi davrandığı zaman onunla konuşuyorum. Onun haricinde artık canım hiçbir kızla konuşmak ve takılmak istemiyor. Halbuki iyi bir çocuktum ama değerimi bilen bir kız çıkmadı. Sizin dediklerim hakkında düşünceniz nedir? Sizce neden hak eden kişiler aşk yaşayamıyorken hak etmeyen kişiler çok seviliyor?
Sevilmeyi Hak Eden İyi Birisiyim Fakat Nedense Beni Seven Bir Kız Çıkmıyor?
Cevapla