Çok güzel bir kızım iyi niyetliyim de neden sevilemiyorum?

Anlamadım gitti. Çok güzel bir kızım fiziğimde düzgün ama hiç kalbimin sahibi beni istemiyor bundan öncekiler de öyleydi anlamıyorum nedenini özellikle mi kalbim seçiyor ne. Hiç mi denk gelmez ki? Hiçbiri beni sevmedi. Üstelik şu an ki hoşlandığım çocuk o kadar dengesiz davranıyor ki neredeyse her gün onun yüzünden ağlıyorum. Ona itiraf etmeme rağmen bana soğuk davranmıyor. Uğraşıyor konuşuyor gülümsüyor yakın davranıyor. Haliyle daha çok bağlanıyorum. Onu uyardım herkese nasıl davranıyorsam sana da aynı şekilde dedi. Beni isteseydi bu zamana kadar olurduk zaten beni istememe sebepleri de var askerliği ve aynı iş yerinden oluşummuş. Ne büyük saçmalık ya. Allah razı olsun beni kullanmadı da kullanabilirdi. Sevgilisi yok bunun. Ama askerliği de yaklaştı artık uzak durmalı ama o bu iki gündür aşırı bakmaya gözlerini dikmeye başladı. Daha çok bağlanmasına sebep olmaz mı askere gidecek 2 ayı kaldı. Acaba işten çıkacağımı biri mi söyledi ona mı sevindi de böyle davrandı. Kafam allak bullak. Dengesiz ne yaptığını bilmeyen birine kalbimi kaptırdım kendime çok kızıyorum. Ama elimde değil o böyle yapınca etkileniyorum. Egosunu mu tatmin ediyor.
Çok güzel bir kızım iyi niyetliyim de neden sevilemiyorum?
Cevapla