İyi kalpli, düzgün bir kızım ama gerçek sevgiyi neden bulamıyorum, sorun bende mi nasipte mi?

Ya arkadaşlar cidden övmek için demiyorum ama bir erkeğin hayatında olması gereken bir kızım ne bir ilişkim oldu onunla bununla ne el ele tutuşma öpüşme. İyi kalpli merhametli biriyim. Güzelim de fiziğim de iyi ama bulamıyorum ya hep sanaldan yazıyorlar ama yok hepsi *** peşinde hepsi. Ben nereden bulacağım. Çevremde de kimse yok işten eve evden işe? Nasibim mi yok acaba bu işlerde diye düşünmüyor değilim
İyi kalpli, düzgün bir kızım ama gerçek sevgiyi neden bulamıyorum, sorun bende mi nasipte mi?
Cevapla