Hayatımı kızıma adadım bazı şeyleri acaba yanlış mı yapıyorum?

Merhabalar boşandık 34 yaşındayım kızım 8 yaşında ve beraber kalıyoruz ama herşeyini ben yaptiramiyorum duşu vs çekiniyor ister istemez ve suyunu felan hazırlıyorum kendisi yapıyor üzerini kendisi değişiyor evliyken hepsini annesi yapardı yaptirirdi ama kızım beni seçti annesiyle gitmedi bende bırakmadım kendi işim var ve rahatım sürekli kızımla olabiliyorum acaba bu işleri kendisi yapması normal mi ileride sorun yaşarmı yoksa dahami iyi olur gelişimi ben genel olarak onun gibi olmaya çalışıyorum oyunlar oynuyoruz ve bir dediğini ikiletmiyorum ama derslerinde başarılı ve asla şımarık değil bazen diyorum kız çocuğu ve babayla kalan hayatı devam edecek ileride sıkıntı yaşarmı ben ileride çok güçlü kendi ayakları üzerinde durabilen bir kadın olmasını istiyorum bakıcı felanda tutmak istemiyorum durumum var istesem tutarım ama istemiyorum ailem annem babam yakınımda arada onlara bırakıyorum hep ve herzaman ben yanında olmak istiyorum doğrumu yapıyorum yanlışmı acaba neleri nasıl değiştirmem gerekiyor.
Hayatımı kızıma adadım bazı şeyleri acaba yanlış mı yapıyorum?
Cevapla