Kızım dört yaşında yaşında, babası srfsizin teki kızım doğmadan kaçtı gitti... Kıyamadım aldırmaya ama keske aldirsaydim.
Okulumu okuyamadım, ailem beni sevmiyor, babam özellikle bana düşman. Geçinmek için yok fiyatına çok kötü işler yapıyorum b*k gibi bir yerde b*k gibi bir evde yaşıyorum. Zaten para da yetistiremiyorum istediklerimi yapamıyorum yine kazandığım hepsi kizima6 gidiyor. Arkadaş bile edinemiyorum çocuğum olduğunu duyan kaçıyor. Bu yüzden kızımı hiç sevemiyorum onun yüzünden hayatım karardı. Ne olacak bunun sonu bıktım artık?
Okulumu okuyamadım, ailem beni sevmiyor, babam özellikle bana düşman. Geçinmek için yok fiyatına çok kötü işler yapıyorum b*k gibi bir yerde b*k gibi bir evde yaşıyorum. Zaten para da yetistiremiyorum istediklerimi yapamıyorum yine kazandığım hepsi kizima6 gidiyor. Arkadaş bile edinemiyorum çocuğum olduğunu duyan kaçıyor. Bu yüzden kızımı hiç sevemiyorum onun yüzünden hayatım karardı. Ne olacak bunun sonu bıktım artık?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer