Bir kızın benle sevgili olabilmesi için hata yapmasımı gerek?

Ben 24 yaşında bakir bir erkeğim kendim gibi hiç ilişkisi olmamış birini arıyorum ama bulduğum bütün kızlar mutlaka önceden sevgilisi olmuş kimisi 3 ay çıkmış kimisi 7 ay kimisi 1 sene böyle olunca benim karşıdakine güvenim kırılıyor soğuyorum direk yani hiçmi yok sevgilisi olmamış bir kız yok yok arıyorum yok hepsinin hayatına geçmişte biri girmiş aldatmış çıkmış , artık benim birini arama bulma meselem iyice toksikleşti aşırı sıkıldım bu işten kendimi hep böyle bekar kalıcam hissediyorum.
Bir kızın benle sevgili olabilmesi için hata yapmasımı gerek?
Cevapla