Hiç kimseyle konuşamıyorum. Bu benim için inanılmaz zor sosyal fobi gibi. Ne yapmalıyım?

Şimdiye kadar hiç sevgilim olmadı. Arkadaşımda nerdeyse olmadı. İnsanlarla konuşamıyorum çok zor geliyor yüzlerine bakamıyorum. Yeni birileriyle tanışmak benim için imkansız gibi. Bir günde maksimum 100 kelimeyi geçmez ağzımdan çıkan sözler onlarda mecburi durumlar dahilinde. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Siz nasıl tanışıp konuşursunuz? Ne yapmalıyım :/ ?
Hiç kimseyle konuşamıyorum. Bu benim için inanılmaz zor sosyal fobi gibi. Ne yapmalıyım?
Cevapla