Çok kötü şeyler yaşadım tecavuz falan nasıl geçmişten kurtulurum?(uzun ama okuyun)?

İlk biriyle 5 yıl önce çıktım hayatımda bu yaşıma kadar ilk ve tek onu sevdim canımdan çok en korktuğum şey haytta yapmayacağım şey insan öldürmektir öldür dese öldürürdüm robot gibi kör aşık misali oysa bana hep kfr aşağılamalar tehditler barışırdık kızları tele çıkarırdı kaç kere intihara kalkıştım ama olmadı 2013ağustosa kadar kesintilerle devam etti beni sevmiyodu ve uzağıma taşınmıştı çıktığımızın 9. ayında birgün umudu tamamen kestm 2. 3. yılımızda başkası beni ikna etti ona güvendm çok iyi biriydi herşeyi unutturcam dedi muhtesem davranıyodu ilk buluşmada başkasını yerine ggönderdi ve tecavüze kalkıştı hemde videoya çekerek ama o işi yapamadı biyerlerimi açtı okadar bu çocuk gene peşime düştü özürler diledi nolduysa kabul ettim hep yalanlar dedi en büyük hatamda arkadaşını buluşmaya gönderdiktn snra onu affetmekti oda şerefsiz çıktı sonra başkası girdi hayatıma onlada beni ayırdılar iş arkadaşları psikolojim iyce bozulmuştu oaralar bu ayrıldığımın arkadaşıyla konuşuyodum beni çok iyi anlıyodu onla çıkmaya başladık oda iş yerindendi bu sefer eski çıktığım dair iş arkadaşları ayırdı hakkımda öyle böyle diyip bu son çıktığımdı ama 3yıl da devam ettiyani 2 gün önce bitti tamamen bağlantı ayrıca bu kızlığımıda aldı galiba gecen yıl saçma olcak belki ama emn değilim ya zedelendi ya bekaretim gitti bunla hep sevgili gibiydik ama en başta 2 ay çıkıp ayırmıştılar bizi çok şey yaşadık bunla zaten en çok bişey yaşadığım buydu. En kısa böyle anlattım keşke yazması kadar kolay olsaydı :( şimdi tek amacım 2016da üniversiteye gitmek ve geçmişten kurtulamıyorum neblm o ilk sevdiğim insan şu an nişanlı 2 yıldır haberm yok :) hayat çok garip bizamanlar uğruna öldüğümü artık adı aklıma gelmiyo sadece yaptıkları gelince gözleirm doluyo ve hakkımı helal ediyrum tek ona herşeye rağmen geçmişten nasıl kurtulabilriim?
Çok kötü şeyler yaşadım tecavuz falan nasıl geçmişten kurtulurum?(uzun ama okuyun)?
Cevapla