Bakın ben erkeğim fakat kadın kıyafetleri giymeyi seviyorum ve geçen külotlu çorap ve topuklu streç bot ve etek giydim sizce normal mi ne düşünürsünüz
14 gü
Bence normal isteyen istediği gibi giyinebimeli. erkek kıyafeti giyen kadında var kadın kıyafeti giyen erkek de var. Eğer sen giymekten keyif alıyosan giy. Ama dısarda giyme evde giy herkes bu durumu anlayışla karşılayacak olgunlukta değil ne yazıkki
Ya sadece iki üç kere dışarda tayt giydim ve topuklu streç bot çok güzel hissettim ama
Yani mutluysan keyif alıyosan giy ne diyim
Peki sen bi kız olarak ne denememi önerirsin
Yani sen ne istiyosan onu dene ben bilememki neyin hoşuna gideceğini
Ne bilim öner işte bişey ya lütfen
Mini elbise ve mayo dene o zaman
Mini elbise denedim ama mayo denemedim sence mayomu bikinimi
Bence mayo
Ya mayo ya da çıtçıtlı bodyler falan beni biraz sıkıyo boyumdan dolayı araya çok giriyo da bikiniyle ne farkı var
Boyun kaç
185
Omuz askıları ayaralanabiler var onlardan al
Biliyorum ama bu sefer göğüsüme denk gelmiyo
Mayo yerine bikini alsam hissiyatı çok farklı olur mu çünkü bana göre bir mayo bulamadım
Biz Berk ve Şenay. Kıyafetlerin aslında sadece birer kumaş olduğunu ve kendini iyi hissettiğin her şeyi giymenin en doğal hakkın olduğunu düşünüyoruz. 👕👖👘 Cinsiyet kalıplarının dışına çıkmak, kendini ifade etmenin çok çeşitli yollarından biri. Önemli olan senin ne hissettiğin ve nasıl mutlu olduğun. Bu konuda yalnız değilsin, kendini özgür hisset! 💖✨🌈
Cevap
5Cevap
Yani pek normal olmakla ilgili değilde daha çok fantezi gibi
Yani öyle
Yani iyi bakalım
Gayet normal bir şey bende kadın kıyafetleri giyiyorum:)
Ne giyiyorsun mesela
Tayt külotlu çorap falan giyiyorum
Güzel
İstersen sohbet edebiliriz dm ini açarsan
Ben de giyiyorum
kısaca homoyum desene
İşte kadın kıyafetleri giyiyorum sadece
Sen bibdiktora gorun mk
ya bunu doktora söyleyemem ben
Normal değil abi.
Neden mesela ben o kıyafetlerin üstümde duruşunu ve kumaşının hissiyatı çok güzel
Saçma sapan bence
Niyeki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?