Erkeğim ve kadın kıyafetleri giymeyi seviyorum bu normal mi?

Hetero bir erkeğim fakat kadın iç çamaşırı, tayt, süyen, badi vb. Şeyler alıp giymeyi seviyorum. Kendimi o kıyafetlerin içinde mutlu oluyorum. Hoşuma gidiyor bu rahatsız edici bir şey mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben sadece bunu yalnız tek başıma olduğum zamanlar yaptığım bir şey. Kalkıpta sokağa içime onları giyip gitmiyorum
Erkeğim ve kadın kıyafetleri giymeyi seviyorum bu normal mi?
Cevapla