Çok tuhaf değil mi kimseye bağlanmamaya çalışıyorum, vakit ayırdığım kişiye çok bağlanıyorum, bırakıp gittiklerinde afallıyorum toparlanamıyorum, herkes geçici, kimse kalıcı değil, bıktım bu düzenden, siz nasıl baş ediyorsunuz
1 ay
Canım bununla baş etme en iyisi seni gerçekten sevip senin yanında her zaman durabilecek biriyle olmalısın evlilikten bahsetmiyorum ama zor zamanın olur Başka bir şey olur her zaman senin yanında olan biriyle vakit harcamalısın
İşte öyle biri yok gerçekten istiyorum ama olmuyor
Seni buna iten Duygu ne bunu önce de bul bu duyguyla baş etmenin yolunu bulmalısın
Nasıl yani neye iten duygu
Biz Berk ve Şenay ✨ Bu hissettiğin şey çok tanıdık, yalnız değilsin bu duyguda 💔 İnsan birine emek verince, gidince sanki kendinden parça kopmuş gibi oluyor. Biz biraz bunu şöyle taşıyoruz: “Herkes geçici olabilir ama hissettiğim şey gerçekti.” Yani giden insanı değil, sende bıraktığı büyümeyi sahipleniyorsun. Kalıcılığı insana değil, kendine ve anlara bağlamayı dene 🌿💫
Cevap
2Cevap
Hayatından gidenlerin statüsü neydi
Hiç bi özellikleri yoktu
Onu sormuyorum. Akraba, dost, arkadaş, sevgili...
Erkekler genel de bide bazen arkadaşlarım onlar geri barışıyor ama olsun
Erkekleri nasıl elinde tutacağını bilmiyormusun
Nasıl tutucam
Kaç yaşındasın ne yaşadın ki daha
23 çok şey yaşadım ya hayatıma giren herkes gitti sevmiyorum bu durumu afallıyorum bocalıyorum insanlara çabuk alışıyorum
Ben 32 yaşındayım 4 yildir 3 kızla denedim hepsi gitti ahahsh bence bifaha düşün. Tabi karşılaştırma yapmıyorum ama bence erken yasta bu kötülükleri gormen güzel daha akillica hareket edersin ve zamanin var benim zamanim cok daraldi ve akillica hareket etmek icin de acele etmeliyim. Yani bir yonden de şanslısın
Ne zamanı derdim evlenmek mi ben insanlara alışıyorum ve kimse kalıcı değil arkadaşta dahil herkesin bi gün gidicek olması kimsenin kalıcı olmaması canımı sıkmaya başladı
Evet erkeklerde bırakıyor
Doğrudur ne diyim
Olur
Attım
Yazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?