1 ay

Herkes hayatımdan gidiyor, kimse kalıcı değil; siz bu yalnızlık duygusuyla nasıl baş ediyorsunuz?

Çok tuhaf değil mi kimseye bağlanmamaya çalışıyorum, vakit ayırdığım kişiye çok bağlanıyorum, bırakıp gittiklerinde afallıyorum toparlanamıyorum, herkes geçici, kimse kalıcı değil, bıktım bu düzenden, siz nasıl baş ediyorsunuz
Herkes hayatımdan gidiyor, kimse kalıcı değil; siz bu yalnızlık duygusuyla nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla