Sürekli yalnızlık durumunu yaşayan var mı nasıl başa çıkacağım?

Merhaba arkadaşlar

Ben 6 ay önce işim gereği İstanbul'a geldim ailemden tanıdıklarımdan ayrıldım. Buraya geldim geleli beraber gezecek eğlenecek bir arkadaşım hiç olmadı iş yerindekiler deseniz benden yaşça büyük evli çocuklu insanlar. Ben geldim geleli buradaki her yere tek başıma gidiyorum hiç yanıma takılacak biri yok bu durum iyice beni huzursuz etmeye başladı. En basitinden bir kafeye gidiyorum tek oturan bir ben varım arkadaşıyla gelenlere özeniyorum. Şimdi sizlerin tavsiyesine ihtiyacım var bu durumu dert etmemem için neler önerirsiniz bu gidişle iyice psikolojim bozulacak. Tavsiyelerinizi bekliyorum.

Sürekli yalnızlık durumunu yaşayan var mı nasıl başa çıkacağım?
Cevapla