Asla geçmeyen bu sıkıntı, boşluk ve yalnızlık hissiyle nasıl baş ediyorsunuz?

Selamünaleyküm, TV bile kapalı o derece bir sıkınık var üstümde (sanki hep TV izliyorum da) neyse odayı dolduran tek ses diğer odadan gelen abilerim ve arkadaşlarının sesi. Video falan izledim de sarmadı. Bide odanın ışığı böyle biraz sarı gibi uykum geldi bu nedir ya. Ksde verdiğim cevaplarda herkese sataşıyorum kırmızı gören boğa gibi birde soru cevaplamayı da kestim. Bide diyorlar neden sevgilin yok lan benim kendime ne gibi bir faydam var inşallah gelecekteki kocam sabırlı biridir yoksa erkeğe şiddete hayır dkkdkdkd tövbe estağfurullah ya

Asla geçmeyen bu sıkıntı, boşluk ve yalnızlık hissiyle nasıl baş ediyorsunuz?

Şöyle bir fotoğraf, sorgulama geç.

#sesizlerinsesi

Güncellemeler
4 ay
Oha depresyonda mıyım ben KS böyle bir başlık yazdın. Arkadaşlar soru sıkılıyorum ne yapsam geçer di. @KızlarSoruyor lütfe soru başlığını düzeltin!
Asla geçmeyen bu sıkıntı, boşluk ve yalnızlık hissiyle nasıl baş ediyorsunuz?
Cevapla