Sürekli başıma aynı şeylerin gelmesi ve sınırsız yalnızlık ile nasıl başa çıkıyorsunuz?

Kendimi bildim bileli hayatıma giren arkadaşlarım hep bırakıp gittiler beni çok sevdiklerini söyleyip gittiler bir de. Aşık oldum ama yanıt almadım sonra lise bitti mezuna kaldım sosyelliğim orta seviye ama çok varoluşsal sancılar içindeyim. Güvenemiyorum kimseye onları sevmeye çalışsamda aklıma beni terk edenler geliyor ve diyorum ki yine aynı şeyler olacak çabalama... ve nasıl bir döneme denk geldiysek karşimdakı insan sapkın gözü dışarda ve takılmalık tıpler cıkıyor. Asla gece hayatı olan biri değilm hatta sessiz sakin erkekleri tercıh etmeye calıstım ama hepsı aynı mal cıktı. Hayatımda hiç sevgilim olmadı hatta arkadaşım bile olmadı düzgün. Bu durumlardan geçtiniz mi hiç? Neler yapmam lazım bu depresif durumdan çıkmam için dizi, kitap vs önerebilirsiniz.

Sürekli başıma aynı şeylerin gelmesi ve sınırsız yalnızlık ile nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla