2 ay

Herkes bir şeye aşırı bağlıyken benim hiçbir şeye bağlılığım olmaması normal mi?

Kimi dinine, kimi vatanına milletine, kimi ailesi veya ailesinden birisine, kimi hayvanına, eşyasına, kimi sevdiğine... Bende nedense hiçbiri yok, ne dinlere ne vatana millete, ne insanlara hayvanlara, ne başka şeylere, ne aileye arkadaşa. Kötülüğüm olmadı yine sevgim saygım var ama öyle aşırı bağlanmıyorum, sadece normal geliyor. Mesela insanlar sevdiği ailesi, dostu, vatanı, bayrağı için ölmeyi göze alıp dinine aşırı bağlıyken, ağlarken ben bir şey hissedemiyorum, vicdanım duygularım da öyle aşırı bağlı değilim. Ha bir de robot gibi konuşurum, sessizim, insanlarla öyle sohbet de edemem. Neden böyleyim bilmiyorum, bir de madde bağımlısı gibi de yavaş konuşurum, yavaş algılıyorum bu aralar her şeyi. Öyle karakteristik bir özelliğim yok, npc robot gibiyim, neden böyleyim hiç bilmiyorum. Soğuk sıcak bir şeyim, üşengecim, ne çocukluk anım var iyi kötü ne başka bir şey, inan bana okul, askerlikte bile yalnızdım hep. Herkesin iyi kötü anısı olurken sadece benim için boş bir gündü, kendi halimde takılır, kimseyle mecbur olmadıkça konuşmazdım, konuşmuyorum da. Nedense bunu düzeltemeyeceğim sanırım
Herkes bir şeye aşırı bağlıyken benim hiçbir şeye bağlılığım olmaması normal mi?
Cevapla