Hiçbir şeye fanatikçe bağlanamamak, hayranlık duyamamak normal mi, benim gibi olan var mı?

Hiçbir şeye fanatikçe bağlanamamak, hayranlık duyamamak normal mi, benim gibi olan var mı?

Örneğin bir sanatçıya hayran olmak tüm konserlerine gitmek albümlerini almak. Giydiğini yediğini içtiğini bilmek.

Benim hiç yok beğendiğim kişiler var fakat hiçbirşeye karşı fanatik hislerim olmadı. En sevdiğim tatlı en sevdiğim renk en sevdiğim şarkıcı yok. Sadece ilgilendiğim alanlarda iyi işler yapan insanları taktir ediyorum.

Bunu psikolojik alanda bilgi sahibi birine sordum. Yüksek derecede kaygılı bağlanman olabilir. Mesela bir sanatçıyla olabilme ihtimalin düşük olmasına rağmen yine de bağ kurmak istemiyorsun olmayacağından emin olduğun tamamen senin olamayacağını düşündüğün hiçbirseye bağlanmıyorsun dedi. Bu benden gideceklerini düşündüğüm şeylere en baştan bağlanmamayı seçmekmiş.

Benim gibi olanlar var mı?

Hiçbir şeye fanatikçe bağlanamamak, hayranlık duyamamak normal mi, benim gibi olan var mı?
Cevapla