
Örneğin bir sanatçıya hayran olmak tüm konserlerine gitmek albümlerini almak. Giydiğini yediğini içtiğini bilmek.
Benim hiç yok beğendiğim kişiler var fakat hiçbirşeye karşı fanatik hislerim olmadı. En sevdiğim tatlı en sevdiğim renk en sevdiğim şarkıcı yok. Sadece ilgilendiğim alanlarda iyi işler yapan insanları taktir ediyorum.
Bunu psikolojik alanda bilgi sahibi birine sordum. Yüksek derecede kaygılı bağlanman olabilir. Mesela bir sanatçıyla olabilme ihtimalin düşük olmasına rağmen yine de bağ kurmak istemiyorsun olmayacağından emin olduğun tamamen senin olamayacağını düşündüğün hiçbirseye bağlanmıyorsun dedi. Bu benden gideceklerini düşündüğüm şeylere en baştan bağlanmamayı seçmekmiş.
Benim gibi olanlar var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar