Hiç kimseye bağlanmak istememek ve hep daha fazlasını istemek normal mi?

Ve daha çok şey istiyorum

Yazamadığım çok şey var

Güncellemeler
5 ay
Sımsıkı Bağlanmak istiyorum
Sonra bana istediklerini yapsınlar
Ne isterlerse bütün Fantazilere Açığım
Güncellemeler
5 ay
Cevabınız nedir
Hiç kimseye bağlanmak istememek ve hep daha fazlasını istemek normal mi?
Cevapla