Sonra bana istediklerini yapsınlar
Ne isterlerse bütün Fantazilere Açığım
Ve daha çok şey istiyorum
Yazamadığım çok şey var
Aslında bu düşündüğünden daha normal ama iki farklı yerden gelebilir. Bazen bu “özgürlüğümü kaybetmeyeyim” isteğidir; bağlanmak risklidir, insanı savunmasız yapar ve bazıları bu riski almak istemez. Bazen de gerçekten aradığını bilmemekten gelir, yani içerde bir boşluk vardır ve “daha fazlası”nın ne olduğunu sen de tam tarif edemezsin. Ama şu nokta önemli: Eğer kimse yetmiyor gibi hissediyor ve hep bir eksik duygusuyla ilişkilerden çıkıyorsan, sorun karşı tarafta değil beklentiyle ilgili olabilir. Öte yandan, kimseye bağlanmak istememek seni huzurlu yapıyorsa ve yalnızlık bir kaçış değil bilinçli bir tercihse bu da gayet sağlıklı. Anormal olan şey, istemediğin halde kendini bağlanmaya zorlamak ya da bağlanmak istiyorsun ama hep kaçıyorsan; asıl bakılması gereken yer orası.
Müsait misin
Bir şey sorabilir miyim
Böyle hissetmen düşündüğünden daha normal, merak etme 🫂💭 Bağlanmaktan kaçmak genelde geçmiş kırıklıklardan, hayal kırıklığı korkusundan ya da “ya daha iyisi varsa?” düşüncesinden geliyor. Hep daha fazlasını istemek de hem açgözlülük değil, bazen tatminsizlikten, bazen de kendini hâlâ arıyor olmaktan kaynaklanıyor ✨
Şu an hayatında seni en çok yoran duygu ne, tarif edebiliyor musun? 💬💙
Cevap
2Cevap
Bağlammak istememek değil de bağlanacak doğru insanı istemek benim ki
Beni yapmalarını istiyorum KS çevirmiş souyu
Aman bee ben de açıklama ve güncellemeyi okumamıştım neyse
Merak ettim kank
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?