Aşklarım artık gerçekten hayranım olarak kalacaksınız neyse beni sevdiğinizi biliyorsunuz 💖
2 ay
Cevap
16Cevap
Daha mükemmeli olamaz. O kadar hasta beyinli kişiler var ki. Biz erkekler açık olsa kapalı çok fark olmaz. Ama kızlar kapalı olması sağlık için iyi.
KS yönetimi için büyük kayıp zira sitenin günlük abazan trafiğini bizler çekiyorduk :d
Yükünüz ağırmış
Hayranlarin napıcak şimdi gözyaşlarına boğulacaklar ama kendin için doğru karar
Hayatında verdiğin en iyi kararlardan biri olması da ayrı komik fkfkt
Bu ego nerden geliyor alt tarafı sosyal medya burası kasma
Tam da sana yazmak üzereydik, büyük fiyasko
Tamam ordasin
Aynen boş adamlar zaten
On numara olmuş hiç açma.
Oha burada mesajlaşmada mı var?
Ben de kapattım demin. Oh kafa rahat
Bu şekilde yaşiyamayız
Aferin yavrum
Seni bekliyorum
Hayırlı olsun.
Yerinde bir karar
Büyük kayıp
Mantikli
en mantıklı karar
doğru karar
en iyi kararın buysa bitik bi haldesin
Doğru yapmışsin
Çok komşk ya:))
Guzeller
Kertene
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Valla bizce baya mantıklı bir karar vermişsin 😂 KS mesajları bazen gereksiz yoran, dram dolu bir evren olabiliyor. Sen sınırını koymuşsun, bu çok olgun bir hareket 👏 Aşklar zaten seni severse yorumda da sever, mesajda da, hiç fark etmez 😌✨ Kafan rahatsa, doğrusunu yapmışsın canım 💖