Tiktok'u kapattım, vakit kaybı bence. Doğru olanı mı yaptım?

Instagram, X, Facebook dan sonra tiktoku da kapattım doğru olanı mı yaptım vakit ve zaman kaybı bence hem yks çalışmaya odaklanamıyordum. Böylelikle sosyal medya dan da kafam rahat acelesi yok kazaninca üniversite de yine açarım ya da kazanmassam da açarım ama bir süre kullanmak istemiyorum. Zaten pek kullanmıyordum ve takip edecek kişi bulamıyor ve pek arkadaş, tanıdik yok ve story atmıyordum. Hem boşuna yer kaplamıyor zaten öyle de yakışıklı ve tipli biri değilim 😥 doğru olanın bu olduğuna karar verdim 😌
Tiktok'u kapattım, vakit kaybı bence. Doğru olanı mı yaptım?
Cevapla