• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Bu zamana dek öldürmüş olduğunuz en büyük canlı nedir? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Bu zamana dek öldürmüş olduğunuz en büyük canlı nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Fizik Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

218

Cevap

87

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • cikolatalilattem
    cikolatalilattem Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Civciv. Babamin calistigi kumeste yanlislikla ustune basmistim.

    0
    0 Yorumla
  • yarenbirsen
    yarenbirsen Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Diğer konusunda 14b cevap paylaştı.

    Aaa balık
    Ama bilerek değil kendiliğinden öldüler

    1
    0 Yorumla
  • P-Boy
    P-Boy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yetişkin bir insanın el ebatlarında bir sarı kız öldürdüm askerdeyken :D

    0
    0 Yorumla
  • ruhumfirarda
    ruhumfirarda Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Yengeç. üstüne çıkıp bayıltıp akabinde taşla iflahini kesmistim. çocuktum o zamanlar

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Üstüne çıkıp nası bayılttın ya eter mi sürdün :D taşla olan kısım tam vahşet heralde

      Yorumla
    • ruhumfirarda
      ruhumfirarda
      +1 yıl

      İşte et olan kısımlarına denk gelince heyvan kendinden geçiyor tabi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Yengeçlerde ısırabilir aslında tehlikeli ya... Hamam böceğinden falan korkar mısın ya da o tarz büyük böceklerle karşılaşınca naparsın

      Yorumla
    • ruhumfirarda
      ruhumfirarda
      +1 yıl

      bocekten korkmam ben. elime bile alırım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Hamam böceği kırkayak ele alınır mı ya :D şimdi normalden büyük olanlardan ama bir hamam böcük görsen napardın duvarda

      Yorumla
    • ruhumfirarda
      ruhumfirarda
      +1 yıl

      Hamam böceği görünce ele almak gibi bir fantazim yok ama iddialasirsam alırım yani biçıkarım olması lazım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Sevgilinle iddialaştın ve üstüne basıp çıtırdatmanı istiyor ama normalden büyük yapabilir miydin ahaha :D

      Yorumla
    • ruhumfirarda
      ruhumfirarda
      +1 yıl

      Ya ben hayvanlardan tiksinmem.
      solucan suyu icmisligim var, doğayla uyumluyuz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Yuhh öğhhk :D yukarıda dediğimi yapar mıydın :D

      Yorumla
    • ruhumfirarda
      ruhumfirarda
      +1 yıl

      he ciddiyim bunda. olm zehirlendiğim için yaptım. solucan panzehirdi neapalim.
      aynen yaparım ne var la bunda.
      tiksinme ve korku duygum hayvanlarda minumum

      Yorumla
  • olymposbebegim
    olymposbebegim Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 3b cevap paylaştı.

    Küçükken fare öldürmüşüm ama şu an gelse cırlaya cırlaya kaçarım

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Hadi çocuk başına iyi cesaret büyüdükten sonra neydi en büyük leşin :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hiçbir şey. et yiyenler de sinek yazacaklarına dürüst olup dana yazsalar ya...

    2
    23 Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Ee otlar canlı sınıfında değil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hahaha :D canlı ama acı çekmiyorlar

      Yorumla
    • blueeyedsociopath
      blueeyedsociopath
      +1 yıl

      belki benim yediğim dana felçliydi o da çekmiyodu acı belki nerden biliyon

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      felçli hayvan yenmez, cahil olma.

      Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Acı çekip çekmemesi değil hiçbir canlının hayatını sonlandırmaya da hakkı yok o zaman insanların? Ayrıca sinek yazacagina dana yazsın ne demek sinek acı çekmiyo mu neden küçümsedin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      üslubun saldırgan olmadığı için açıklıyorum.

      1. evet, hiçbir canlının hiçbir canlının hayatını sonlandırmaya hakkı yok fakat maalesef ki canlılar, beslenmek zorunda. buraya kadar tamam. besin maddesi olarak iki çeşit var insanlar için: 1. hayvanlar 2. bitkiler. buraya kadar da tamam. sorun şu; hayvanlar acı çekiyor, bitkiler acı çekmiyor yapılarından dolayı + hayvan yetiştiriciliği Amazon'un bile 2/3'ünü yok etmişken ve dünya suyunun %75'i hayvan yetiştiriciliği için harcanırken, hayvan yemek hem hayvana acı vermek bakımından hem de doğayı yok etmemek açsından yanlış. beslenmek zorunda olduğumuz için de ben acı çekmeyen ve yetiştiriciliğinde ve sulamasında doğaya zarar vermeyen bitkileri tercih ediyorum çünkü senin de bilincinde olduğun gibi, bir hayvana acı çektirmeye hakkımız yok.

      2. sineği küçümsemedim fakat tabağına, beslenmesinden kesimine kadar türlü kötü şartlarla gelen danayı, hayvandan saymayan ve daha da kötüsü o danayı öldürdüğünün farkında olmadığını zannedenler var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yani ben aslında sineği küçümsemedim, danayı hak ettiği yere yücelttim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      (''farkında olmadığını zanneden''in yerine ''farkında olmayan'' kelime bütününü koy, yanlış yazdım o bölümü

      Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Bak sen de bir yere kadar haklısın evet ama şöyle de bir şey var doğadan bahsetmişsin evet doğa doğal olaylar hayvanların büyük çoğunluğu etle beslenir biz de hayvanlar alemindeyiz ve bu yaptığımız aslında en doğal şey. bir aslan ceylanı avlayıp yediğinde ceylan acı çekiyor evet ama bunu tuhaf karşılamıyoruz çünkü iç güdüsel olması gereken o insanların da proteine ihtiyacı var bunu sen de biliyosun ve insanoğlunun ortaya çıktığı ilk dönemden beri avlanmaya ihtiyacı var yani bu doğal bir döngü o onu yer onunla beslenir o başkasını yer ve böylece zaten denge ayakta kalır ayrıca gerçekten hayvan sever bir insanım her gördüğüm hayvanın karnını doyurmaya çalışırım kendim de kedi besliyorum bizim bu hayvanlara verdiğimiz mamalar da mecburen tavuklu balıklı ya da dana etli bu bir döngü dediğim gibi o hayvanlara ot yediremezsin

      Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Sinek konusu şakaydı zaten 😂 ayrıca üslubum asla saldırgan olmaz her görüşe saygım var mantık çerçevesinde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      buna verecek çok mantıklı ve akılcı bir cevabım var. hayvanlar hayvanları tüfekle öldürüp, temizleyip, tavada ya da fırında pişirip üstüne sos döküp yemiyor. hayvanlar, hayvanları elleriyle avlayıp çiğ yiyor. sen hayvanlar alemindeyiz lafını, eti fabrikasyondan geçirince çürütüyorsun zaten, yani doğallıkla uzaktan yakından ilgisi yok.

      insanların proteine ihtiyacının olduğu, dünyada söylenmiş en büyük yalan! proteine en çok ihtiyaç duyulan zaman bebekliktir, proteini en iyi karşılayan şey de anne sütüdür. anne sütündeki protein oranı nedir? %2. evet yanlış okumadın sadece %2. bu arada ette sandığından çok daha az protein var, asıl protein baklada.

      ilk çağlarda hayvan yenmesinin nedeni, yerleşik hayatın eksikliğiydi, yerleşik yaşam geldi tarım arttı hayvancılık azaldı. bu bir ihtiyaç hiçbir zaman olmadı yani.

      doğal döngüde dışarıdan hayvan takviyesi yoktur, var olan hayvanla yetinirsin. ama senin doğal zannettiğin şey hayvan yetiştiriciliği yaparak aslında olmayan bir hayvan nüfusu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yaratıyor ve bu doğaya ters.

      hayvanlarına et verebilirsin çünkü onları doğaya bıraksan kendi imkanlarıyla zaten et yiyebilirler. ama insan bunu kendi imkanlarıyla yapamaz ;)

      şunu okumalısın www.kizlarsoruyor.com/.../a36402-hayvan-eti-yemenin-insana-dogaya-zararlari-hakkinda-yuzlesmemiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bu sitede bu şekilde ilk kez tartışıyorum ve çok hoşuma gitti, umarım saldırganlaşmadan devam eder :)

      Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Bu sitedeki kimsenin tüfekle hayvan öldürdüğünü sanmıyorum bu noktada yazdığın açıklama biraz saçma oldu. Ayrıca ben hayvanıma et veriyorum bak buna normal demişsin ee o zaman o hayvanın canı yanmış olmuyor mu doğal olunca? Önceki yazdıkların gercekten mantıklı gelmişti ama son yazdığın şeyle baya bir saçmaladın bence ayrıca bir insan da hayvanı boğarak öldürüp tabii ki yiyebilir ama bunu düşününce bile benim midem bulandı sen hayatın boyunca hiç et yemedigini iddia edebilir misin peki

      Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Doğal zannetmiyorum hayvan yetiştiriciliği diye bir şeyden haberdarım zaten. Anne sütü ve bakla olayına gelince bu konuda çok fazla bilgim yok sadece öğrenmiş oldum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      benim dediğim saçma değil, kendi imkanlarıyla kendi elleriyle avlayıp çiğ yemeden, fabrikasyondan geçirip ''bunlar doğal'' demek saçma, doğada fabrika yoktur :D sen anlamadın, hayvanın hayvanı yemesi doğal çünkü o doğal yollarla yiyor, insanın hayvan yemesi doğal değil çünkü doğal bir süreç yok. ben hayatım boyunca hiç et yemedim, çocukken de reddettim et yemeyi, doğduğumdan veri vejetaryenim yani. aslında hepsi mantıklı ama işin içine önyargı girdikçe ve insan kendini savunamadığını anlayınca saçma gelebilir, mantığınla okursan sen de anlayabilirsin.

      hayvan yetiştiriciliğini ilk kez duyuyorum derken? şuana kadar yediğin hayvanların zaten doğada yaşayan hayvanalr olduğunu düşünmüyordun herhalde? yediğin her hayvan, doğal olmayan ortamlarda, fabrikalarda, çiftleştirme yoluyla ve insan eliyle çoğaltılıyor, doğada bu kadar dana bu kadar koyun vb. yok zaten. bence'yi okuyup cevap yazarsan daha faydalı olacaktır. açıklayıcı olmuştur umarım.

      Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Hayvan yetiştiriciliği diye bir şeyden haberdarım yazdım yalnız

      Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Kesinlikle ön yargılı bir insan olduğumu düşünmüyorum bana mantıklı gelen noktalara mantıklı dedim zaten farkındaysan? Herkes kendi istediğini yapmak da özgür tabii kimseye laf düşmez ben de aman aman bayılmam ete çoğu zaman yemem hatta benceyi okuyacağım fakat sadece bir kaynakla yetinmem zaten yani sen de her okuduğuna okudugun anda inanma bence ayrıca ön yargı demişken burdaki et yiyen herkesi ellerinde tüfekle gezip hayvan avlıyomuş durumuna düşüren sensin biraz daha başka fikirlere saygın olmalı bence

      Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Kendimi savunamadığım falan yok ayrıca gayet sonuna kadar savunabilirim sana bunu düşündüren saygılı üslubum ve senin de haklı olduğun noktalar var yazmam falan oldu herhalde. Ayrıca tartışmanın amacı körü körüne tartışmak değildir senin haklı olduğun noktaları kabul etmem gayet doğru bir şey ve kendimi savunamadığım anlamına gelmez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yalnız sen hiç anlamadın... birincisi öyle yazdığını sonradan fark ettim, silmeye fırsatım olmadı haberdar olman iyi. ikincisi hayvan yemeyerek iyi yapıyorsun, tebrik ederim kısmen de olsa. üçüncüsü, buradaki kimse tüfekle hayvan öldürmüyor, o kısmı baya yanlış anlamışsın, tekrar edeyim: hayvanların birbirini öldürmesi normal çünkü onlar fabrikasyon değil doğal yollar kullanıyorlar ama insanların hayvan yemesi doğal değil çünkü ilk çağlardan beri birtakım icatlarla hayvan öldürüyorlar, bu icatlar da doğada bulunan şeyler değil, insan yapımı. yani en fazla bilgisayar kadar doğal, yani doğal değil kısaca. tüfek kısmı şu, hayvanlar tüfek kullanmıyor ama insanlar avlanırken tüfek, bıçak, kapan vb. kullanıyor, günümüzde de bu geçerli, bu yüzden bu yollardan hiçbiri doğal değil. koyun kesmek de dahil buna çünkü orada da bıçak var. açıklayıcı olduysa ne mutlu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yani sen bıçak kullanmıyorsan bile birileri bunu senin için yapıyor ve sen hayvan ölümüne para veriyorsun. dördüncüsü hayvanları öldüren ve hayvanların yaşam hakkına saygı duymayan birine saygı duyamam çünkü insanla hayvan arasında bir fark yok. bu arada birkaç kaynaktan araştırmadan bir şeye inanmam, 2 yıl boyunca bu konuyu araştırdım.

      diğer mesajına gelince, benim haklı olduğum konuları söylemen beni bir şeyde hak sahibi yapmadı, tersine mutlu etti. mantıklı biri olduğunu anladım. ama bir mesajın var ki sadece ''şurası saçma burası haksız burada saçmaladın''dan oluşuyor, ne bir kaynak var ne bir şey. buna yönelik olarak da yukarıda yazdıklarımı yazdım. yoksa kaynakla konuşalım en iyisi. bence'yi okuyup cevap vermen daha doğru bir tartışma olacaktır, ben de senin gibi sınırları aşmak istemem, zaten kendime yakıştıramam.

      Yorumla
    • bremenmi
      bremenmi
      +1 yıl

      Şu an hiç müsait değilim benceyi de okuyamıyorum beni eklersen daha sonra konuşuruz ciddi anlamda ha ne gerek var dersen kendin bilirsin yalnız şundan emin ol ben de bir hayvanın caninin yanmasını isteyen bir insan değilim kesinlikle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      konuşmaktan zarar gelmez, ekledim. müsait olduğunda okumanı da çok isterim

      Yorumla
  • minamina41
    minamina41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Araba kullanırken nir kediye carptim ama bilmeden olduu cok aglamistimmmm:(

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Hadi ya çok üzücü gerçekten.. zaten kazayla olanları kastetmedim öyle şanssızlıklar herkesin başına gelebilir.. isteyerek varsa onu alalım:)

      Yorumla
    • minamina41
      minamina41
      +1 yıl

      Yok valla isteyerek bir canliyi oldurmem sivrisinek haric:))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Olan hep o gariplere olmuş zaten:))

      Yorumla
  • Çokgarip
    Çokgarip Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    karıncaları öldürüp sonra üzülüp gömüp fatiha okurdum :)

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      En büyük karınca mı

      Yorumla
  • Berilaayy
    Berilaayy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    kafam kadar kertenkele öldürmüştüm pişman değilim sevaptır 😀

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      hayır ya o da bir canlıdır sonuçta, o kadar büyük kertenkeleleri nerede görüyorsunuz ve nasıl öldürüyorsunuz

      Yorumla
    • Berilaayy
      Berilaayy
      +1 yıl

      yazlıkta bahçeden girmiş

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      nasıl öldürmüştün? nası bir sevap işlediğini merak ediyorum

      Yorumla
    • Berilaayy
      Berilaayy
      +1 yıl

      uyandığımda bacağımın üstündeydi sopayla vura vura öldürmüştüm

      Yorumla
  • DcnUsl
    DcnUsl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kaldırıma karga yavrusu düşmüş yanlışlıkla ezmiştim bütün sülalesi tepeme üşüşmüştü Allâhtan evimden uzaktaydım çok kinci ibnelrr

    0
    0 Yorumla
  • TheMecnun
    TheMecnun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl
    Diğer konusunda 463 cevap paylaştı.

    Hamam bocegi bilmeden araba ile carpip oldurdugum horoz en buyugu

    0
    0 Yorumla
  • Uu_beybisiii
    Uu_beybisiii Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Kuşun üzerine basmışım 3 yaşındayken. Ölmüş. Sonra da toprağa gömmüşüm

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Küçükken aksamdan kapani koyardım sabah uyaninca ilk isim gdip kapanlara bkardm fare gelmismi diye snra kediye verirdim yesin diye birde sevgimle ördek avina gdiyoz mevsiminde 2 senedir

    0
    0 Yorumla
  • açineeeee
    açineeeee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Kipri oldurmustum kucukkende buyuk dedemi zehirlemism

    1
    0 Yorumla
  • buhranlıı
    buhranlıı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Ben hiçbirşey öldüremem yanlışlıkla karıncaya falan basmışsam bilemem

    0
    0 Yorumla
  • derinsolmaz
    derinsolmaz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Katilim ben :/ su kaplumbagami canli canli gömdüm daha ne olsun

    0
    4 Yorumla
    • EcemDenissova
      EcemDenissova
      +1 yıl

      Kesin kış uykusuna yatınca -_- Dayim öyle yapmisti da😄

      Yorumla
    • derinsolmaz
      derinsolmaz
      +1 yıl

      @EcemDenissova evet :(( bilmiyordum yattiklarini

      Yorumla
    • EcemDenissova
      EcemDenissova
      +1 yıl

      Kotu olmus ya😑

      Yorumla
    • TuvaletPeçetesii
      TuvaletPeçetesii
      +1 yıl

      Ahahah:D :D

      Yorumla
  • RaidBoss
    RaidBoss Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Argentinosaurus , Yeryüzünde yaşayan en büyük canlıdır ve et oburlar tarafından katledilmişlerdir.

    0
    0 Yorumla
  • umimi
    umimi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    böcek , baş parmağım falan kadardı ya da biraz daha ufak

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Büyükmüş ki yinede hamam böceği falan gibi bişey miydi nası öldürdün

      Yorumla
    • umimi
      umimi
      +1 yıl

      evet ondandı terlikle vurarak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Adını anmadığına göre biraz huylanıyyorsun heralde:)) öyle büyük olunca tek vuruşta gitti mi

      Yorumla
    • umimi
      umimi
      +1 yıl

      evet böcekelri hiç sevmem özellikle uçanları , birkaç defa vurmuşumdur oldu baya :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      tek leşin bu muydu peki sayın zanlı :D

      Yorumla
    • umimi
      umimi
      +1 yıl

      daha çok kaçıyorum ben :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Sen git en vitaminsizlerden kaç, en büyüğünü hoşaf et.. kadınları hiçbir konuda anlayamıyorum ki zaten :D

      Yorumla
  • newüyeee
    newüyeee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kara sinek duvara konmasını bekledim sopayla plastik benim için çok büyüktü katil oldum sanırım aman tanrımmmm

    0
    0 Yorumla
  • hip-hoplife
    hip-hoplife Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    kucuk bocekler oluyor
    ustlerine su dokerek boguyorum :D:D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Büyükleri görünce topuk heralde:))

      Yorumla
  • eminherşeyim
    eminherşeyim Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yakında sevgilime yavşayan sarı kaşarı öldürebilirim:)

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Aman aman:) ölenler arasında ne var peki

      Yorumla
    • eminherşeyim
      eminherşeyim
      +1 yıl

      Sinek böcek fare karınca bir de tavşan :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Yuh:)) şaka heralde:)

      Yorumla
    • eminherşeyim
      eminherşeyim
      +1 yıl

      Hiç acımam hayvanlara sadece panda seviyorum en küçüğünden :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Fareden korkmayan kız mı olur nası öldürdün fareyi zalım:)) büyük müydü

      Yorumla
    • eminherşeyim
      eminherşeyim
      +1 yıl

      Fareden korkmuyorum o benden korksun iğreniyorum sadece :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Fareden korkmayan tek kızsın heralde:)) nası öldürdüğünü söyleyecen mi:)

      Yorumla
    • eminherşeyim
      eminherşeyim
      +1 yıl

      Meslek sırrı söylenmez :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Yaa hainlik yapma:))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Zalımsan yaa:)

      Yorumla
    • eminherşeyim
      eminherşeyim
      +1 yıl

      O değilse sorunun içine ettik sshjs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Sana etmek serbest bu kadar cesur kızlar yapabilir:)

      Yorumla
  • Rabiee
    Rabiee Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl
    Diğer konusunda 688 cevap paylaştı.

    Örümcek .. Öldürmek istemiyodum ama mecbur kalmıştım çok yanlış yerdeydi . 😃

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Nerdeydi ki:) o kadar büyük müydü

      Yorumla
    • Rabiee
      Rabiee
      +1 yıl

      Odamdaydı 😃 sevmem BN böcek filan fazla büyük değildi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      böcekleri öldürüyo musun hamam böceklerini falan

      Yorumla
    • Rabiee
      Rabiee
      +1 yıl

      Hayır

      Yorumla
  • -_-Mary-_-
    -_-Mary-_- Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    bir keresinde yanlislikla kurbaganin ustune basmistim.. :(

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      yanlışlıkla olanları hariç tutuyoruz, böyle şanssız olaylar yaşanabiliyor

      Yorumla
  • uysalkedicik
    uysalkedicik Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Gece çıkan kocaman kelebeklerden oldurdum daha doğrusu oldurttum 😞

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      sayılmaz!

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Sinek böcek o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      son kararı verecen mi polis mi çağırayım

      Yorumla
    • uysalkedicik
      uysalkedicik
      +1 yıl

      Son kararımm

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Küçükken akvaryuma elimi sokup yakalayabildiğim balığı sıkıp balkondan aşağı atardım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Tavuk kesmiştim galiba, iyi hatırlayamadım şimdi. Onu saymazsak sinek veya böcek öldürmüşümdür.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Onu da sayalım tavuğu istemeden kesmiş olamazsın :D

      Yorumla
  • yunusSEZAR
    yunusSEZAR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    yılan 2 meter boyundaydı pezemek otomatikle öldürdüm

    0
    0 Yorumla
  • oxygeen
    oxygeen Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    bir tek karıncaları öldürebiliyorum diğerlerinden korkuyom yanasamıyorum :)))

    0
    0 Yorumla
  • mehmetççç
    mehmetççç Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Domuz çsrptım arabamı oldurdu kendi ölmedi 😄 sonrası kedi 🐱 kendi kendine gel di oldurdu arabam lastıgın altındaa kaldıı 😞

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kuş.

    Kuşu evde kovala kovala korkudan dolabin arkasina gidip ölmüş orada

    0
    0 Yorumla
  • BaymayanBayan_
    BaymayanBayan_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    Anneannemin evi eski tip avlulu evlerden. Onlarda kaliyordum avluda fare öldürmüştüm 😄😄

    0
    17 Yorumla
    • BaymayanBayan_
      BaymayanBayan_
      +1 yıl

      Soracak olursanız kapının arkasına saklanıp taş atmıştım 😄😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ahaha :D kapının arkasında saklanırken yanına mı geldi:)) korktuğun için mi saklandın yoksa hain bir pusu kurmuştun :D

      Yorumla
    • BaymayanBayan_
      BaymayanBayan_
      +1 yıl

      Korkmam ben pusu kurmuştum 😄 Abim sağolsun kertenkelelerle büyüdüm 😄😄😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      İlginçmiş ya ben genelde kadınların böyle şeylerden çok korktuğunu sanardım :D fare çok hızlı değil mi ya nası denk geldi ve hemen öldü mü

      Yorumla
    • BaymayanBayan_
      BaymayanBayan_
      +1 yıl

      Yanına gitmeye kortum zaten dedem fark etti öldüğünü 😄😄 Hiç ses çıkarmadım bende 😄 Bilmiyorum ya ben iğrenmiyorum 😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      İlginçmiş :D başka bir şey var mı listede hamam böceği kırkayak falan

      Yorumla
    • BaymayanBayan_
      BaymayanBayan_
      +1 yıl

      Olmazmı 😄😄 Tek huylandigim ucan bir siyah dev böcek var ucuyor diye huylaniyorum 😄😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Dediğin uçan hamam böceği heralde onlardan burada var :D karşılaştığın iri hamam böceklerinin sonu nasıl oluyor peki :D

      Yorumla
    • BaymayanBayan_
      BaymayanBayan_
      +1 yıl

      Terlik şov 😄😄😄😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Aynı soruyu sanada sorucam o zaman şimdi tavanda parmak boyunda bir hamam böceği görsen ne yapardın samimi söyle ama korkmak da serbest :D evdesin ve tavanda duruyor:))

      Yorumla
    • BaymayanBayan_
      BaymayanBayan_
      +1 yıl

      Oklavayla düşürmeye çalışırım 😄 parmak boyunda böcek mi olur ya 😄😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ya inanmıyorsunuz ama cidden büyükler var ya :D oklavayı sürecek misin gerçekten ona :D

      Yorumla
    • BaymayanBayan_
      BaymayanBayan_
      +1 yıl

      Evet sonra yıkarım nolcakki 😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Olsun ya yinede sürme bence:)) hadi diyelim oklavayla ulaşabileceğin bir yere indirdin.. dıırrımmmm dımm dımm gerilim şimdi başlıyor ama büyük olduğunu da unutma :D

      Yorumla
    • BaymayanBayan_
      BaymayanBayan_
      +1 yıl

      Elime ne geçerse dalarım 😄😄😄😄😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Yaa abartmadan söyle ciddi söyle ya şu an başına gelmiş gibi :D heralde önceden eline bir şey almış olursun o ana kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ya en önemli yerinde cevabı yazmadın :D

      Yorumla
  • nebiliyimben-he
    nebiliyimben-he Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    sinekkkkk ... şöyle hızlı bir şekilde " bir git ya " edasıyla vurdum. cama yapıştı :)

    0
    0 Yorumla
  • Ibrahimovic63
    Ibrahimovic63 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Cekirge, fare, akrep 4 senedir daha dokunmadım bir hayvana

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok defa yılan, yengeç öldürdüm. Bir kaç kere de akrep öldürmüşlüğüm var.

    Hatırladığım bunlar. :/

    0
    0 Yorumla
  • duygushi
    duygushi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    sivri sinekti, telefonun ekranına yapışıp durdu onun suçu.

    0
    1 Yorumla
    • Kırıkdüşüm
      Kırıkdüşüm
      +1 yıl

      Hahhahah. d

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kedi onuda bebn öldürmedim trafoya girmişti o sekilde ölmüştü

    0
    0 Yorumla
  • Metalwillneverdieee
    Metalwillneverdieee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Köydeydim yilanin kafasini taşla ezdim

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Oha l*n buradaki kızlar cesurmuş yılan büyük müydü

      Yorumla
  • Julieeetttt
    Julieeetttt Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 31%
    +1 yıl

    At sineğii kocamandı O. o

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      bu da mı 38 numaralı terlikle

      Yorumla
    • adımısenkoyhihi
      adımısenkoyhihi
      +1 yıl

      Ahaha soran ya :D

      Yorumla
    • Julieeetttt
      Julieeetttt
      +1 yıl

      Hayır biber gazı :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Haydaaa.. iyi ki siz sağsınız

      Yorumla
    • Julieeetttt
      Julieeetttt
      +1 yıl

      Sağım evet :/ çok korkmustum gisliii :'(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      korkmakta haklısın sonuçta sinek bu parçalayabilir adamı

      Yorumla
    • Julieeetttt
      Julieeetttt
      +1 yıl

      Ustume geldi tam hırçın pençeleriyle parcaliyordu ki biber gazi sıktım :/

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Maşallah Türk polisi bile bu kadar yetenekli değil

      Yorumla
    • Julieeetttt
      Julieeetttt
      +1 yıl

      Tesekkurler :/

      Yorumla
  • ooopapatya
    ooopapatya Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Ayıyla kapıştım kanka

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ayı, öküz bunlar bol ama ironi yasak bu soruda:))

      Yorumla
    • ooopapatya
      ooopapatya
      +1 yıl

      Hehe peki :D sinektir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Haha melek sayılırsın:)

      Yorumla
  • lnfra-dignitatem
    lnfra-dignitatem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 81%
    +1 yıl

    Öldürdüğüm en büyük şey kendimdi.

    2
    0 Yorumla
  • Tırnagıkırılankız
    Tırnagıkırılankız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 109 , eic 34%
    +1 yıl

    Fare hemde kolum kadar

    0
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Hadi ya kızlar çok korkar ama biraz abrattın sanki büyüklüğünü :D

      Yorumla
    • Tırnagıkırılankız
      Tırnagıkırılankız
      +1 yıl

      Ayni evde kader arkadasi ol bakim boyum kadar olsa yine savaşirdm 😀😱😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Çok ciddiyim daha fareden korkmayan kız görmedim :D nerde gördün peki o kadar büyüğü ve nası öldürdün:)

      Yorumla
    • Tırnagıkırılankız
      Tırnagıkırılankız
      +1 yıl

      Ispartata unv okurken kaldigim evde önceleri minicik yavrulari vardi onlarda başta korktum e aliştk süpürgeyle bir kere vuruyodum ölüyoalrdi ama sonu gelmiyodu meger azgın analari varmiş onu fırçayla biri karşiya gecti bende kapiya vura vura öldurduk😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Tek değilmişsin ama:)) gerçekten o kadar var mıydı boyu ya tahmini ne kadardı.. Suç ortağın erkek miydi ondan mı cesaret aldın :D

      Yorumla
    • Tırnagıkırılankız
      Tırnagıkırılankız
      +1 yıl

      He erkekti annem beni top ederdi 😀😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ahah ya ne biliyim kadınların çok korktuğunu sende biliyorsundur genelde :D baya cesaretliymişsiniz ama:) o kadar büyük fareyi evde nası farketmediniz ya! öldürmek zor olmadı mı çok hızlılar kaçıp size saldırmaya çalışmadı mı kediler bile korkuyor o kadar büyüklerden :D? ciddi merak sardı beni ya :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ya cidden çok merak ettim aydınlatılmayı bekliyorum :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ya ne kötüsün be:(( :D

      Yorumla
    • Tırnagıkırılankız
      Tırnagıkırılankız
      +1 yıl

      Eig sec anlatayim 😈😈😈

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ahaha o nası bir şantaj :D sen ne anladın bilmiyorum ama ister inan ister inanma ilk jez duydum ve şaşırdım çünkü erkeklerin bile çoğu tırsabilir emin ol

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Abartmadan anlatırsan vericem söz:))

      Yorumla
    • Tırnagıkırılankız
      Tırnagıkırılankız
      +1 yıl

      Neyi anlatiyim. sende istersen bir daha yakalayim itten kupektn korkmuyosunuz kuçuk hayvandan niye korkuyonuz onu asıl ben anlamadm ne yapa bilirki o senden kaçar sen ondan kacarsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Lağım farelerinden çoğu insan ürker ve o kadar büyükse birde.. ya sizin üstünüze zıplamadı mı ya da kaçmadı hızlı hayvanlar günlerce fare arayanlar evde:) zor olmadı mı öldürmek

      Yorumla
    • Tırnagıkırılankız
      Tırnagıkırılankız
      +1 yıl

      Ben kapida durdum çıkisini engelledim. arkadasm bana dogru kovaladi 😀🚬🚬

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Birde en diyosun ki ne var bunda şuradaki kızların üstüne o kadar büyük fare koşsa çoğu bayılır :D Sen ilk hamle ne yaptın zıplamaya veya ısırmaya çalışmadı mı

      Yorumla
    • Tırnagıkırılankız
      Tırnagıkırılankız
      +1 yıl

      Ne yapacak ya sen de nasil bisesin kacmaya calisti vurdim hade yeter skldm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Asıl sen niye bu kadar gerginsin bende onu anlamadım :D Sanki kötü bişey söylüyoruz nası yaptn diyorum sen sadece öldürdüm diyip duruyosun:)

      Yorumla
  • Askyfullofstars
    Askyfullofstars Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 35%
    +1 yıl

    Sivrisinek ve ari haric gerisini kazara öldürdüm

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      suç aletin ne oluyor genelde:)

      Yorumla
    • Askyfullofstars
      Askyfullofstars
      +1 yıl

      Elimle genelde ariyida adi aklima gelmeyen bir sey onla

      Yorumla
  • mutnojmet
    mutnojmet Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Böcek örümcek arı.
    O da nefsi müdafaa idi.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Sana mı saldırmaya kalktılar :D hamam böcüğü kırkayak falan mıydı

      Yorumla
  • KoltukFilozofu
    KoltukFilozofu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    Güvercin :/ aspirin içirdim hayvana zorla :/

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Hay Allah :D ama isteyerek olanları soruyorum

      Yorumla
    • KoltukFilozofu
      KoltukFilozofu
      +1 yıl

      Isteyerek hmm :) arı

      Yorumla
  • iyiyimtabi
    iyiyimtabi Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    en fazla sinek/böcek öldürüyorum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Yani normal olan bu sanki ama en büyük olan neydi aklında kalan:))

      Yorumla
  • schlümpfine
    schlümpfine Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 30%
    +1 yıl

    hamam Böceği yapistirdim terliği kafasına

    0
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      O kadar büyük müydü ki.. acayip bir ses çıkıyo ya onlardan

      Yorumla
    • schlümpfine
      schlümpfine
      +1 yıl

      hemde nasıl büyüktü zor öldü iyy aklıma getirdin bak sabah sabah 🙈😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ya ben naptım o kadar etkileniyosan bağışlasaydın hayvanın canını :D

      Yorumla
    • schlümpfine
      schlümpfine
      +1 yıl

      savası kendisi başlattı ya o yenip balkonu işgal edecekti ya da ben kendimi sectim :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Evde bile değilmiş keşke ittireydin aşağıya :D hemen pat-küt

      Yorumla
    • schlümpfine
      schlümpfine
      +1 yıl

      denedim ertesi gun geri geldi inat etti derdi balkon mu sanıyorsun gözü evdeydi kesin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Belki o başkasıydı :D şaka bir yana bazıları cidden hormonlu gibi ve çok hızlılar hemen öldü mü tekte

      Yorumla
    • schlümpfine
      schlümpfine
      +1 yıl

      onlar hepsi aynı örgütten :) hayır once şapşallasti yavaş gelmiş sonra sağlam vurunca öldü içimdeki canavarı ortaya çıkardı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Şapşallaştı :D içinde de harbi canavar varmış ya ben öyle büyük bir şey öldüremem hayatta böcekte olsa kıyamam

      Yorumla
    • schlümpfine
      schlümpfine
      +1 yıl

      biz kadınlar böyleyiz cesaretsiz gorunebiliriz ama savaş başlatırlar ise içimizdeki canavar cikiyor ortaya böö diyeeee 👻👻😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Saçmalama seninki kesinlikle istisnai bir durum böcekten korkup üstüme nescafe döken kız var:)

      Yorumla
    • schlümpfine
      schlümpfine
      +1 yıl

      reflex 'tir o yoksa o kızda bilir eline terlik almasını 😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ne terliği ben kafama geçirmediğine şükrediyorum :D ayrıca senin gibi zalım olmak iyi bişey değil :D

      Yorumla
    • schlümpfine
      schlümpfine
      +1 yıl

      zalimlik mı benim yaptıgım olsa olsa nefsi müdafa 'dır 😅😅😅

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Aynı boyutlarda görsen bir tane daha ne yaparsın peki :D

      Yorumla
    • schlümpfine
      schlümpfine
      +1 yıl

      haneye girmeye çalışmıyorsa bırakırım gitsin 😜😜

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Hiç samimi gelmedi niyeyse :P :D direk hanedeyse :D

      Yorumla
    • schlümpfine
      schlümpfine
      +1 yıl

      dön başa alırım terliği elime 😂😂😂 Kaçış yok o böcek eve giremez ⛔️🚫😄

      Yorumla
  • sazımınteli
    sazımınteli Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 46%
    +1 yıl

    Yılan. Kafasını ezerek kopararak.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ne cesurmuş buradaki kızlar ya büyük müydü yılan :D

      Yorumla
    • sazımınteli
      sazımınteli
      +1 yıl

      Sordun cevapladım laf olsun diye cevap vermiyorum. Abartılacak kadar büyük değildi ama yavru da Sayılmazdı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      bir şey demedik bizde.. genelde kadınlar korkar böyle şeylerden o yüzden söyledim.. uğraştırmadı hiç neyle öldürdün

      Yorumla
    • sazımınteli
      sazımınteli
      +1 yıl

      Ben de bir şey demedim zaten yanlış anlaşılma olmasın. Ne bilim buradaki kızlar ne cesur falan deyince dalgaya alınmayı sevmem öyle hissettim ondan yani 😊 pek Korktuğum söylenmez Dediğin gibi çoğu kişi korkar belki de hiç karşılaşmadıklarından dolayı falan. Bir Kürek yetiyor küçük bir bahçemiz var orada gördüm nereden geldiyse artık. Insanın biraz da içinde olacak babadan gelme sanırım ben de ki cesurluk 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Dalga geçmek gibi bir amacım yoktu zaten dalga geçilecek bir durum da yok:) evet cesurmuşsun gerçekten birazcıkta acımasız ama:)

      Yorumla
    • sazımınteli
      sazımınteli
      +1 yıl

      Bu Tür şeylere karşı diyelim 😊 yoksa çok acımasız bir yanım yok :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Biraz sohbet mi etsek ya sıkılıyo musun sende

      Yorumla
  • Sćhćátz
    Sćhćátz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    Böceklere sprey sıktım :s

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Toplu katliam mıydı:)

      Yorumla
    • Sćhćátz
      Sćhćátz
      +1 yıl

      Yok 2 tane spreyi skarken bile yüregm agzmdaydı korkudan o spreyi skıcak kdar yaklasym derkn ölüyodm korkudan bn böcek görüp bayılan insanm. d

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Haha ne korkaksınız:))

      Yorumla
    • Sćhćátz
      Sćhćátz
      +1 yıl

      Kücükken korkutmuslar bni

      Yorumla
  • karışık1e
    karışık1e Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    yok ya hiç öldürmedim daha çok böcek falan

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      bazı böceklerde normale göre büyük oluyor gerçi

      Yorumla
    • karışık1e
      karışık1e
      +1 yıl

      yani:)

      Yorumla
  • endlesscold
    endlesscold Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Fare , yılan , akrep öldürmüştüm

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Yok yokmuş ya kadınlar için sıradışı bir durum.. onları nası öldürebildin

      Yorumla
    • endlesscold
      endlesscold
      +1 yıl

      Dağ gezileri...

      Yorumla
  • Glamore_
    Glamore_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Deniz analarını öldürüyodum hep :D

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Nerede görüyosun o kadar çok bide onlar dokununca yakmıyor mu ya:))

      Yorumla
    • Glamore_
      Glamore_
      +1 yıl

      Çok var ya jöle gibi :D yakmıyor hiç en son avşa adasında kesmiştim :D :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ya cani ne istiyosun zararsız canlılardan kesip biçiyosun falan :D

      Yorumla
    • Glamore_
      Glamore_
      +1 yıl

      Çok zevkliydi sonradan bıraktım ama :D kesip yeniden atıyodum denize

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Allah eline düşürmesin karşimm :D başka leşlerin var mı :D

      Yorumla
    • Glamore_
      Glamore_
      +1 yıl

      Karınca, sivrisinek ve hamamböceği :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Net zalımsın ya :D yalnız benim bildiğim tüm kızlar korkardı hamamböceğinden burdakiler pat-küt girişmiş :D

      Yorumla
    • Glamore_
      Glamore_
      +1 yıl

      :D tabikii

      Yorumla
  • İronik_Aşıkk
    İronik_Aşıkk Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    en son sivrisinek öldürmüştüm :D

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      En büyük bu muydu:))

      Yorumla
    • İronik_Aşıkk
      İronik_Aşıkk
      +1 yıl

      sanırım buydu :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Melek sayılırsın o zaman:)

      Yorumla
    • İronik_Aşıkk
      İronik_Aşıkk
      +1 yıl

      sen ne öldürdün bu kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Benimde akrep:)

      Yorumla
    • İronik_Aşıkk
      İronik_Aşıkk
      +1 yıl

      oo çok çılgınca :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Öyle sayılırız:)

      Yorumla
    • İronik_Aşıkk
      İronik_Aşıkk
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
  • ΔSüperEvlatΔ
    ΔSüperEvlatΔ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sinekti hala acirim cok kotu bir sekilde olmustu /

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Merak ettim

      Yorumla
  • Christyya
    Christyya Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36 , eic 57%
    +1 yıl

    Bır Kadın Öldürdüm:))

    0
    0 Yorumla
  • Attalos
    Attalos Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Diğer konusunda 14,3b cevap paylaştı.

    Çakıyla aslan öldürdüm

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ahahah:))

      Yorumla
  • NickSize
    NickSize Takip Et
    Guru Yaş: 86 , eic 43%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Kurban kesmiştim, 300-400 kg'şik tosun du.

    0
    0 Yorumla
  • Lipbalmseverr
    Lipbalmseverr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    Sinek :D sinek ilacı sıkarak :D

    0
    0 Yorumla
  • Subuo
    Subuo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34 , eic 41%
    +1 yıl

    Mavi balina ile teke tek kapışmışlığım var

    0
    0 Yorumla
  • MARKELOM
    MARKELOM Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 55%
    +1 yıl

    küçükken akrep öldürmüştüm

    0
    0 Yorumla
  • adımısenkoyhihi_
    adımısenkoyhihi_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hamam bocugu.
    Cinayet aleti-44 numara terlik

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Senin değildi heralde neden orantısız güç kullanıyorsun:))

      Yorumla
    • adımısenkoyhihi_
      adımısenkoyhihi_
      +1 yıl

      Oda balkonumuza gelmeseymis.(babamin terligi )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ne bilsin ya böcek böcek olduğuna pişman olmuştur zaten:)

      Yorumla
  • Devamını Gör (185)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Bu zamana dek öldürmüş olduğunuz en büyük canlı nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İsteyerek öldürdüğünüz en büyük canlı neydii? 83 cevap verildi
Ayağınızın altında öldürdüğünüz son canlı nedir? 19 cevap verildi
Öldürdüğünüz en büyük böcek neydi? 207 cevap verildi
Hayatta en çok kimden kazık yediniz? 9 cevap verildi
Hayatınızdaki En Büyük Kazığı Kimden Yediniz? 5 cevap verildi
Hangi unluyu canli gordunuz? 85 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨