Şimdiye kadar öldürdüğünüz fiziken en büyük canlı neydi ve nasıl yaptığınızı söylemeyi de unutmayın
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOrmanda iki engerek yaklaştı yavaştan farkettim hemen çıkarttım levyemi (hep olur cebimde). Birinin kafasına vurdum öldü zaten diğeri kahroldu eşiydi herhalde uzaklaştı. Ormanda ilerliyorum baktım simsiyah bir panter yerde de beş tane komodo ejderi var baktım arkada engereğin eşi o cağırmış herhalde. Hepsi birden atıldı üzerime. Ejderlerin birini aldım elime bayıltıp. Panterin önüne attım kokladı ısırdı biraz. Yuttu sendeleyip düştü yere zehirlenip öldü. Diğer ejderler korktu kaçtı zaten. Kaçarken levyemi fırlattım birine saplandı öldü. Engereğe doğru yürürken bir karınca çıktı önüme ezmemek için zıpladım. Engerek çok şaşırdı ne kadar karıncaya bile zarar vermeyen bir insan dedi benimle geldi. Evimde büyütüyorum onu. Çok mutluyuz ama eş arıyor kendine engerek büyüten varsa ulaşsın lütfen sıkılıyor biraz.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHiçbir şeyi öldürmedim şimdiye kadar, yolda karınca bile görsem üstüne basmamak için adımlarımı değiştiririm.
01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılHelal sana karşimm:))
+1 yılEn son cok kucukken annem icin papatya koparip goturmustum onun disinda hicbir canliyi bilerek oldurmedim. Bir keresinde yanlislikla yerdeki salyangoza basmistim ve cok kotu hissetmistim. Hala da aklima geldikce kotu hissediyorum.
Her canlinin yasam hakki olduguna inaniyorum.11 Yorumla
Gizli Soran+1 yılSanırım en duyarlı sen çıktın içerisi katilden geçilmiyor :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılçok sinek öldürmüşlüğüm vardır çünkü beni çok ısırıyorlar evde kimseyi yemez beni yerler mecbur çıkarmam gerekiyor camı açıyorum kovalıyorum git yoksa öldürücem hadi ama bak... diyorum mecbur kalıyorum gitmeyince havluyu veya terliği yapıştırıyorum mecburen :D
014 Yorumla
Gizli Soran+1 yılSabırlıymışsın ama final kötü oluyormuş ya:))
Cevap sahibi+1 yılYani öldürmek istemem aslında. Bu yaz kuzenımde kalmıstım ben yan odadaydım kuzenim cıglık atıyordu korktum bır gıttım odasında bıraz degısık bır bocek var kucucuk seye mı bagırıyorsun salak mısın ya dedım gozunden yas gelmıs ben burada yatmam falan dıyordu odada takla atıp ayyy ayy diye bagırıyordu yüz mimiklerim oynamadan iki dk da havluyu yapıştırıp gittim :D
Gizli Soran+1 yılAhah biliyorum ya kızların çoğu korkuyor :D havlulara yazık ediyorsun, böceklere de tabii:))
Cevap sahibi+1 yılsınıfta bir kere yine böyle olmuştu kız meslek lisesindeydim ilk sene neyse kışın üşüyoruz bende kalorifer dibindeyim sınıfta birden aauuğğ diye kızlar bagrısmaya basladı hatta abartanlar oldu baktım normal bir sinek ve sinek benım yanımdaydı sınek burada ya sıze noluyor dedım hala kaçışıyorlar hoca güldü baktım kızların hepsi orta sıraya geçtiler köşede tek ben kaldım kızlar bana bakıyorlar gelsene falan diyorlar köşede meyve suyu kutum vardı meyve suyu kutusuyla sineği ezdim ayyyy diye bagırdılar noluyor ya burada kalorifer var üsüyorum zaten vallaha kalkamam dedim hepsi güldü hoca da aferin kız sana bunların hepsi korkak naptın sen sineği dedi gösterdim ayyy kız onu ben bile yapmam sen ne yaptın dedi gülmeye başladı hepimiz güldük sonra geçin yerlerinize dedi herkes geldi ama hala bana gülüyorlar :D
Gizli Soran+1 yılOnlarınki de ergenlik yok artık ya sinekten de korkulmaz:)) Hocam yetmez sözlüme 100 istiyorum deseydin:) Kaloriferin oradan kalorifer böceği çıkacak sandım bende:D
Cevap sahibi+1 yılmüzik hocası 100 verse ne olur zaten almışım ahah
Gizli Soran+1 yılÖyle deme ya ben o flütü çalabilmek için kırk takla atıyordum resmen:) müzik, resim bunlar kabus gibiydi benim için
Cevap sahibi+1 yılflütü bende çalamazdım ama gitar çaldığım için yırtıyordum :D
Gizli Soran+1 yılHadi ya ne kadar güzel, bende bir enstrüman çalmak isterdim ama ıslık dışı bir şey çalamıyorum maalesef:)
Cevap sahibi+1 yılugraşmak lazım zor iş :D
Gizli Soran+1 yılOrtamı olursa ateşte sosis pişirmeyi tercih ederim:)
Cevap sahibi+1 yılahah oda güzel sonuçta boğaz önemli :D
Gizli Soran+1 yılAynen biri ruhun gıdası diğeri de bildiğimiz gıda işte :P :D
Cevap sahibi+1 yılhahaha aynen :dD
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
216
Cevap
85Cevap
Kedi :'( kedilerden korkarım kaldırımdaydı geçmek için pist dedim gitmedi pist dedim gitmedi snra yerden taş aldım hafifçe attım o da caddeye kaçtı gitme oraya dedim ama bn söylediğimde çok geçti çoktan asfalta yapıştırmıştı arabanın biri :'( çok ağladım arkasından ama iş işten geçmişti sokaktaki adamlar zor sakinleştirdi :'(
06 Yorumla
Gizli Soran+1 yılKötü bir durum
- +1 yıl
bir çok insan geçmişteki hatalarından dolayı uzun süre acı çeker, senin bunu atlatmana sevindim.
İçindeki çocuğu öldürmediğin sürece problem yok :))
https://youtu.be/fBfLXPMRZtY
öncelikle bir böceği öldürmek yanlış bir şey cesur olsan ne yazar. Sırf bizim estetik algımıza uymuyor diye onlara böyle davranamayız. Ben zararsız bir böcekse ve dışarıdaysam üzerimdeyse asla rahatsız etmem. Ne olduğunu bilmiyorsam tehlikedeysem de üzerimden atarım. Evde gördüğümde de zarar vermeden balkona atarım. Neden öldüreyim?
00 YorumlaAslan avına gittim Almanyaya, elimde tüfek ağır ağır ilerliyorum birden aslanı gördüm birkaç metre ötemdeydi birden kalakaldım boyu 10 metreydi, hadi 5 olsun :) sıktım tüfeği tüfekte kurşun yok. Allahtan üzerimde çakı var yatırdım aslanı çakıyla bir parçaladım :)
11 YorumlaKüçükken yaz kampında yay kullanmayı öğrenirken oku sinirden göldeki ördeklere atmıştım. Hayatımda ilk defa gerçekten hedef aldığım şeyi vurdum o zaman. Çok pişman olmuştum. Ama ördeği yiyince pişmanlığım hemen geçti :D
02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılAhaha ciddi misin komik bir durum ya köfte seni:))
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ayy korkarim ben
cdn.smosh.com/.../scared-kid-bug.gif01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılAhaha:)
+1 yılBirgün Amerika daydım bir baktım karşımda aslan... Çıkardım İsveç cakisini tak tak takkkk bir baktım aslan yerdeee...
54 Yorumla- +1 yıl
:))))
- +1 yıl
:')) ziya bekliyoduk gibi geldi :'))
- +1 yıl
Ziyaaa.. :D https://www.youtube.com/watch?v=-L4e0FqvyGo
- +1 yıl
:')))
+1 yılTavşan yavrusu bir aylık tam sevilme çağındaydı severken fazla sıkmışım elimde ölmüştü , ablamın tavşanıydı hemen bir şeyin arkasına koymuştum sıkıştı sandılar hala öyle biliyorlar. Birde muhabbet kuşu bize çok alışıktı çocuktum o zamanlar yakalarken çok yordum hayvanı birde ayağını bir şey bağlayayım diyordum ısırmasın diye gagasını tuttum meğersem hayvanı boğmuşum. Hala vicdan azabı çekerim.
00 Yorumla- Diğer konusunda 561 cevap paylaştı.
+1 yılSinek
Bir söz geldi aklıma onu şuraya bir yere koyum.
Karıncayı bile incitmem deme!
Bile'den incinir karınca;
Söz söylemek irfan ister,
Anlamak insan...
- Fuzûli12 Yorumla
Gizli Soran+1 yılÇok güzelmiş gerçekten:)
- +1 yıl
Öyledir :)
Hamam böceğiydi yurtdışındaydım kiraladığım ev zaten 1+1 ve 40 merekareden daha küçüktü dedim ki kardeşim bak bu ev ikimize fazla küçük sonra yapıştırdım terliği :p
01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılBazıları dana gibi oluyor ya oradaki nasıldı büyük müydü:))
Kucukken baligimi oldurmustum sudan cikincada yasayabilir sanmistim :D
Pek oldurmek sayilmaz ama kadavra inceleme firsatim oldu tam 8 saat buz gibi bir odada kadavra kesip dikmistim :D02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılAynen biri çocukluk diğeri de bilim aşkı:)) ben bilinçli olarak yapılanları soruyorum:)
+1 yılben küçükken bizde bitane kanarya varmış :( almışım kafesten sevmek için. sonra ablamlar almaya çalışmış elimden. sonra bende saklamak için üstüne oturmuşum hayvanın boynu kırılmış :(
10 Yorumla
+1 yılben en son gördüğümde evden çıkmıştım akşam komşumuzun eşini çağırdım ama öldürmek de istemedim adam aldı camdan dışarı bıraktı
ama böcek 25 cm vardı simsiyah xs00 YorumlaHiçbir hayvanı öldüremiyorum ne bilim tam öldürcem "birisi aynısını bana yapsa hoşuna gitmezdi ama osman di mi? "
Diyorum sonra öldürmekten vazgeçip dışarı atıyorum hayvanı (sinek kelebek vb.)00 Yorumla- Diğer konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılkara sinek. üstüne bardak kapatıp boğulmasını izledim. bunu yaparken 5 yaşımdaydım tabii ki. Şimdi direk terlikle eziyorum.
016 Yorumla
Gizli Soran+1 yılEn büyüğü sinekse başka bişey yok heralde:)
- +1 yıl
Sinek ve böcek harici öldürmeye karşıyım. Hayvanların da canı var. Hayvanın canını vicdan azabı çekmeden alabilen kişi, yarın öbür gün bir insanı da rahatlıkla öldürebilir.
Gizli Soran+1 yılOnlara niye karşı değilsin bu kadar duyarlılıkla onlarda canlı
- +1 yıl
Şimdi sen ciddi ciddi bir sinek ile bir kediyi, köpeği, bir atı, bir eşeği ve bir insanı aynı kefeye mi koyuyorsun?
Gizli Soran+1 yılNeva terbiyeli ol l*n ..
Ya hayır tabiki bir değil ama onların da canlı oldukları ve acı çektikleri bir gerçek.. Hele böceklerin kesin hisleri var ya..- +1 yıl
Leman Sam gibi böceklerin de canı var deyip mutfağımda hamam böceği besleyemiyorum, ne yapayım :( Mümkün olduğunca peçeteyle alıp camdan dışarı atmaya çalışıyorum zaten lakin yakalayamadığım yerde ya sprey ya da terlikle müdahale etmek zorunda kalıyorum. Israrla insanın üzerine üzerine gelmeseler kendi doğalarına bırakacağım ama uyuyamıyorum yani, mecburen :(
Gizli Soran+1 yılYav yanlış anlama seni yargılamıyorum sadece duyarlı olduğunu söyledikten sonra söyledim bunu.. ayrıca sen sinek deyince başka bir şey yok sandım hamam böceği falan..
- +1 yıl
Evi temiz olan hamam böceğine, kara fatmaya falan pek denk gelmez zaten. Bir tek kara sinek, sivri sinek ve karıncaya denk geliniyor işte mevsimine göre. Karıncalar için tezgaha dilim limon bırakıyorum, gelmiyorlar. Sivri sinekler için prize takılan ilaçlardan kullanıyorum. Kara sinekler de işte maalesef dediğim gibi
Gizli Soran+1 yılZavallı kara sinekler ya sivrileri bile bağışlayıp onları öldürüyosun.. Peki ciddi söyle hamam böceği görsen ne yaparsın evin içinde büyük olanlardan
- +1 yıl
Yakalayabilirsem öldürürüm. Yakalayamazsam evi terk eder, ev ilaçlanana kadar gider arkadaşımda kalırım :(
Gizli Soran+1 yılSon ihtimal pek söz konusu olmaz gibi ama neyse:)) suç aletin ne bu gibi durumlarda
- +1 yıl
Sevgilim :/
Gizli Soran+1 yılSevgilinle mi vuruyosun böceklerin üstüne:))
- +1 yıl
yok. şunu yok et diyorum, o öldürüyor :(
Gizli Soran+1 yılTamam son sorum:çeşitli hayvan türlerinden böcekti-sinekti tahmini kaç leşin var
- +1 yıl
böcek görmeyeli çok uzun zaman oldu bilemiyorum. sinekleri de ben kendim öldürmüyorum, öldürtüyorum genellikle :/
Gizli Üye(30-35)+1 yılKüçükken (6-7yaşlarında) civcivim vardı dişarda geziyordu cimlerin üzerinde tam ayağımın altına gelmiş bende arkaya bir adım attım yanlışlıkla üstüne bastım öldü 😢😔😞 isteyerek olmasa öldürdüğüm en büyük hayvan civciv
02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılbu kaza ya çok yazık olmuş... isteyerek ne
Cevap sahibi+1 yılarkasından az ağlamadım
İsteyerek sivrisinek :D
+1 yılKurbağa off hiç unutmam kuzenimle canlarına okumuştuk o gün :)
@Leprusal Kurbağalara ölümmmmmm !!! Sdaaaaaa09 Yorumla
Gizli Soran+1 yılnaptınız göle falan mı girdiniz:)) ne yaptın onlara:)
- +1 yıl
@Leprusal taşları attım kafalarına :D
- +1 yıl
biri dönerek öldü
Gizli Soran+1 yılVe bunu sadece bir tanesine de yapmadınız anladığım kadarıyla:))
- +1 yıl
3 tane ölü 2 tane yaralı ama çocuktumm ya
Gizli Soran+1 yılHadi bee öpsen belki prens olurlardı
- +1 yıl
benim bir prensim vardı zaten kuş oldu gitti :/
Gizli Soran+1 yılOlur öyle bazen:) kurbağadan başka bir şey var mı böcek takımından leşlerin?
Gizli Üye(30-35)+1 yılbana göre büyük hamam böceği idi, ayağımla ezmiştim. :D birde küçükken kedi ölmüştü ama kedi artık dümdüz olmuştu kedilikten çıkmıştı onunda üstünden bisikletle geçmiştim arkadaşlarla yarış yapıyoduk ozamanlar :D
01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılO sese nası dayandın :D
- Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSinekti sivri olan karalari olduremiyorum sert olduklarindan icim kaldirmiyor :/
15 Yorumla
Gizli Soran+1 yılsert mi? sinek bu hamam böceğisi değil ki
- +1 yıl
kara sinekte sert oluyor biraz sivri sinek gibi degil
Gizli Soran+1 yılO kadar sertliği hissedebilecek hassasiyet sözün bittiği yer benim için
- +1 yıl
Pisman degilim :) cinnet esnasinda oldu
+1 yılSanırım hamam böceğiydi ama haketmişti yoksa dokunmazdım :D
03 Yorumla
Gizli Soran+1 yılNe gibi bir suç işledi ve sonu nası oldu kendilerinin:)
- +1 yıl
Uçuyordu boklu ondan dur dedim yerinde geçip gideyim, izin vermedi uçtu bende vurdum gol oldu , Allah affetsin :D
Gizli Soran+1 yılDışarıda mydı ya uçuyosa hamam böceği değildir havada nası vurdun :D
+1 yılBuyuuuuuuuuuuk bir cekirge hatta suoergeyle oldurdum supurge kirildu😂
04 Yorumla
Gizli Soran+1 yılSanırım çekirge değil de dana öldürür gibi vurdun :D
- +1 yıl
Korktum napiyim ama okuz gibi vurmadim ya o kadar değil
- +1 yıl
Bide terligi yapistirarak kirkayaj oldurmuslugum var
Gizli Soran+1 yılKırkayak çekirgeden daha büyük olabilir ve onlar çok dayanıklı ya vurdukça ha bire bir yerleri oynuyo:))
Kocaman bir örümcek öldürmeye çalıştım.. ölmedi su döktüm yine ölmedi.. en son sıcak su ile yaktm geberdi. pişman değilim
01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılTarantula falan gibi tehlikeli olanlardan mı
+1 yılFareydi ama tek değildim. Tek olarak soruyorsan hamam böceğiydi inan fareden beterdi. -_-
010 Yorumla
Gizli Soran+1 yılHadi ya o kadar büyük müydü? onu nasıl öldürdün
- +1 yıl
Hayır yani tabikide fare daha da büyüktü ama ben hamam böceğini hiç sevmem ondan dolayı dedim. :)
Gizli Soran+1 yılCinayeti nası işledin suç aletin neydi :D
- +1 yıl
Terlik en tehlikeli olanından. :D
Gizli Soran+1 yılTerliği bulan girişiyo ya hiç alıyım da atıyım yok :D
- +1 yıl
Alıp atmak? O hareket ediyorken? Ya aldığım şeyden kaçar koluma falan çıkarsa? Ay düşünmesi bile kötü. :(
Gizli Soran+1 yılUslu dursa hareket etmese bir şey değişecek miydi peki:)
- +1 yıl
Kıpramıyacağını bilsem dışarı atar öldürmezdim sanırım tabi birde geri gelmeyeceği konusunda uzlaşırdık. :D
Gizli Soran+1 yılŞartlara bak ölsün daha iyi :D
- +1 yıl
Hahah. :D
Herhalde böcek olması lazım başka öldürmedim zaten vicdanım el vermez ona :D
06 Yorumla
Gizli Soran+1 yılHamam böcüğü falan mı:)
Gizli Soran+1 yılArılar temiz hayvanlar ya:)
Gizli Soran+1 yılOhoo daha neler var kim bilir:))
+1 yılhiç öldürmedim öldüremem de onlar beni öldürür ben öldüremem
02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılo derece diyosun
- +1 yıl
aynen öyle ya tiksinirim daha çok ondan :)
Maalesef bir kurbaga, nasil olduguna hic girmeyelim bence :/
01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılmadem yazdın söyle işte, herkes yapmış bir şeyler
+1 yılhayır hiç canlı öldürmedim sanırım... (belki sinek)
02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılbravo gerçekten
- +1 yıl
gördüğüm canlılar içinde fildir herhalde.. bilmem ki :)
kaplumbaga:)) taşla öldürdüm çok zor oldu benim için ama başardım :))
027 Yorumla
Soran+1 yılNeden istedin ısrarla bunu yapmayı
Soran+1 yılE yürüyüp gitseydin evde değildi heralde
Soran+1 yılNeden zor oldu peki
Soran+1 yılYazık ya çok acı çekmiştir
Soran+1 yılÇığlık atacak hali yok ya:) belki ölmemiştir ama onların kabukları sert oluyor
Soran+1 yılNası değişik? olayı soruyorsan sırf önüme çıktı diye kablumbağının pestlini çıkaran başka kimse yoktur heralde:)
Soran+1 yılKablumbağaya bunu yapan böceğie neler yapar artık bilmiyorum:)
Soran+1 yılYa sende hep masum hayvanlara bulaşıyosun ama zararlı olan bişey yok mu listede hiç hamamböceği, fare falan:))
Soran+1 yılOnun çıtırtısı hoşuna bile giden var ama ben hiç öldürmedim:) şimdi bir hamam böceği görsen ne yaparsım samimi cevapla ama:)
Soran+1 yılHayır alır atarım ama onu öldürmene tepki göstermem kablumbağa kadar:) eziyo musun yoksa kimyasal mücadele mi:)
Öldürdüğüm en büyük şey şu koca kara sinekler sanırsam ve hiç pişman değilim 😂
02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılEn büyüğü sinekse başka bişey öldürmedin sanırım:))
+1 yılerkekler genelde daha güçlü ve cesurmuş. hay kurdugun cümleye...
09 Yorumla
Gizli Soran+1 yılYalan mı:)
- +1 yıl
hadi güçlü bir nebze de fiziksel fark. cesur mesur. resmen hakaret..
- +1 yıl
ha bu arada ben hiç canlı öldürmedim. ama etrafımdakı erkekler benim sayemde sayısız kez katil oldu. :)
Gizli Soran+1 yılAmma takıldın tamam en cesur sensin:)) senin var mı hiç leşin:)
- +1 yıl
takılırım ben öyle.. yazdım ya öldürmedim ben masumum diye :)
Gizli Soran+1 yılHaa görmedim onu ben.. haha al işte tabii daha cesuruz
- +1 yıl
cesurlukla alakası yok. kızdırma beni be :D
Gizli Soran+1 yılSus kız bir daha hiçbirimiz yardım etmeyiz ha böceklerle karşılaşırsan:))
- +1 yıl
edersiniz edersiniz :)
+1 yılHamam bocegii igremc boyle terlihi vur unca vicikk patliyo falan
03 Yorumla
Gizli Soran+1 yılpatlıyo mu:) nası vuruyosan artık
- +1 yıl
Terlikle girisiyoduk da genelde tost oluyodu havyan
Gizli Soran+1 yılBazıları büyük oluyor kızlar genelde korkar hamam böceklerinden ama
+1 yılkedi yavrularını boruyla döverek öldürmüştüm hiç kimse suçlu olarak doğmaz onu
suçlu yapan çevresindeki kişilerdir.01 Yorumla- +1 yıl
İğrenç.
+1 yılMantıken her et yediğimde dana öldürmüş oluyorum. Meee. Meeee
01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılo kadar da değil
+1 yılKız arkadaşımı öldürdüm kazara oldu tabi şimdi bizim arka bahçede mezarında rahat rahat yatıyor
(şaka l*n yok öyle birşey :D şimdi evimi polisler basar falan aman haa :) )00 YorumlaAy ben korkarıımmm öldüremem hiç bişey. Bırakır giderim valla 😃😃😃😃
00 Yorumlaçocukken civcivin birinin kafasını kopartmıştım :(((
00 Yorumla
+1 yılKocaman bir örümcek ama bildiğin ince ayaklı falan değildi toroman gibiydi
00 Yorumla
+1 yılağaç kesen babama yardım ve yataklık ettim sayılır mı
00 YorumlaYilan. Dün karınca gördüm sahurda dedim ki bunlar da hamam böceği gibi büyük olsa korkardim. Ama ufak hamam böceğinden korkmuyorum pufff.
00 YorumlaDracula :D nedense soruyu görünce içimden bunu yazmak istedim
00 YorumlaHamam Böceği sanırım :D apartmanin içine gircekti engel oldum
018 Yorumla
Gizli Soran+1 yılSonu nasıldı:)
Gizli Soran+1 yılNeden bu kadar orantısız güç kullanıldı acaba evde bile değilmiş hem:)
Gizli Soran+1 yılSaçmalığa bak binada görse korkuyo 2 metre dışında görünce pestilini çıkartıyo:)) böcek zaten böcek olacağına pişman olmuş ama apartman görevlisi de arkandan sövmüştür:))
Gizli Soran+1 yılYa madem kaçabiliyosun hayvanı neden zemine desen yaptın zalım:))
Gizli Soran+1 yılEvde görsen ne olur peki ciddi cevap ver:))
Gizli Soran+1 yılYarın bir gün sen de anne olucan ama:))
Gizli Soran+1 yılBebeğin ağlamaya başladı ama:))
Gizli Soran+1 yılİnsanın içindeki sanat sevgisini öldürüyorsun ya:) söylesene ne olacağını:))
Gizli Soran+1 yılSen evlenmiyosun hele çocuk yapmayı hiç aklından geçirme:))
Sinek öldürmemeye bile özen gösteriyorum yazıktır ya 😞
01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılİyiymiş:)
Canlı öldürmedim hiç... Sadece saç spreyi ile örümcek sabitleyip ölüme terketmişliğim var :)
03 Yorumla
Gizli Soran+1 yıle bu ne, aynı şeyin laciverti değil mi:)
Gizli Soran+1 yıldiğerinde de dolaylı da olsa katil oluyorsun sonuçta eceliyle değil sprey etkisi ile ölüyor.. yaz kızım 32 yıl+9 ay ağır hapis:)
Diğer konusunda 3,1b cevap paylaştı. Her yıl bizim yüzümüzden milyar tane hayvan ölüyor :/
00 Yorumla
+1 yılBöcek, ari, sinek, kelebek feln öldürmüslügüm var ama cogunlukla öldürtürüm
04 Yorumla
Gizli Soran+1 yılkendi öldürdüklerin arasından en büyüğünü alalım
- +1 yıl
Ari olmasi lazim büyüktü baya ama
Gizli Soran+1 yılo da mı 38 numara terlik yoksa:)
- +1 yıl
Haha yok ben terlikle vuramam ariya baska bisey le öldürüyorum :D
- Diğer konusunda 973 cevap paylaştı.
+1 yılTavşanım 😞 Küçüktüm biraz bir haram yüzünden öldü.
05 Yorumla- +1 yıl
Hatam*
Gizli Soran+1 yılo bu gibi şanssızlıklar sayılmaz zaten, bilinçli olanları sormuştum
- +1 yıl
Parmak kadar bir kara böcek ayy o neydi iğrenç😄😄
Gizli Soran+1 yılo ne yapmıştın
- +1 yıl
Öldürdüm terlikle😂😂
+1 yılkertenkele, sopayla vura vura öldürdüm ama sonra acıdım keşke yapmasaydım dedim
06 Yorumla
Gizli Soran+1 yılAynen keşke yapmasaydın ama neden yaptın
- +1 yıl
evin içindeydi ve normal küçük bir boyutta değildi yaz olduğu için camlar kapılar açık girmiş bir yerden bende öldürdüm ama keşke bir şeyin içine koymayı deneyip dışarıya atsaydım
Gizli Soran+1 yılbazıları kertenkele öldürmek sevap diyor ama çok saçma bana göre, kertenkele çok hızlı değil mi ya yakalaması acayip zor nasıl kaçamadı
- +1 yıl
küvetin içindeydi oraya kadar gelmiş bütün evi dolanmış bende o görüntü karşısında vurdum bir kaç kez kaçmayı denedi ama sonunda ben kazandım :) ama hala pişmanım
Gizli Soran+1 yılküvette olmasa zaten zor yakalardın bana kalırsa, neyse en azından pişmanlık duyman bile güzel burada bile sevap olduğunu düşünenler var
- +1 yıl
sevabı günahı bilemem önce sonuç olarak o anki refleksle öldürme girişimi oluyor ama pişmanım çünkü o bir canlı
sanırım bocektı oda hamam bocegı degıl korkarım yanı pek hatırlamıyorum
04 Yorumla
Gizli Soran+1 yılolmaz cevaplar net olacak bizde şeffaflık esastır
Gizli Soran+1 yılanladım.. bende zaten onları kastettim en fazla büyük derken
- Diğer konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılHayir olmadi. Hayvanların katline karsiyim sinek dahi öldürmüyorum.
07 Yorumla
Gizli Soran+1 yılbravo gerçekten
- +1 yıl
Tesekkurler. Ayrica vejataryenim.
Gizli Soran+1 yılOna edecek bir teşekkür yok hatta kınıyorum:)
- +1 yıl
Sebep?
Gizli Soran+1 yılSizin yüzünüzden her yıl milyonlarca bitki katlediliyor
- +1 yıl
Canlilarin siniflandirilmasi onlarin yasam bicimine gore yapilir. Bitkisel yasam ile bagimsiz sinir sistemini bir tutuyorsan ilkokulu bastan okumalisin. Ben elma yerken agacin bana verdigi meyvesini yiyorum agaci kesmiyorum ama sen bir hayvana yiyecek gozuyle bakarken onun basinin govdesinden vahsice ayrilmasina sebep oluyorsun
Gizli Soran+1 yılEspriyle yaklaşmıştım burada biyoloji dersi vermeye başladın madem şunu bil;acısız olması bir canlının hayatını sonlardığı gerçeğini değiştirmez, bende dana kesmiyorum o zaman kesilmiş olanı alıp yiyorum.. ve tabiki de bunları sorgulamıyorum hayvan da yenilecek bitki de
Civcivdi. Boğazını meyve bıçağı ile kesmiştim. Birde gömdüm sonra. Çok pişmanım.
12 Yorumla
Soran+1 yılYuhh neden yaptın bunu
- +1 yıl
8. Yaşında olmam gerek. Civciv almış annem renkli iki tane. Biri öldü. Çok üzüldüm. Boğazında yemlik mi ne varmış ben bilmiyorum tabi bunu. Boğazı şişti öldü zannettim. Diğerine baktım ondada var. buda ölecek o zaman acı çekmesin dedim. Kestim. Ağladım ama bir saat. Pişmanım ya.
+1 yılÖrümceği yastıkla öldürdüm. Isteyerek olmadı aslında, panik halindeydim. Şuana kadar öldürdüğüm hiç bir canlıyı isteyerek öldürmemişimdir zaten. Onlarında yaşamaya hakkı var sonucta. :///
10 Yorumlaya adini bilmiyorum Çekirge gibi birseydi kafam kadar buyuktu ya sacimdaymis yere dustugunde oldu cok igrencti
06 Yorumla
Gizli Soran+1 yılSaçında nası hissetmedin yahu o kadar büyük hayvanı... ayrıca yere düşüp kendiliğinden ölen tek böcek heralde
Gizli Soran+1 yılO durumda çoğu kızın yapacağı bayılmak olurdu o yüzden takdir ettim.. üzerine mi bastın
Gizli Soran+1 yılHaydaa agresif kızların hepsi burada toplanmış benim çevremde gördüklerim böcek görünce bayılacak gibi oluyorlar
antilop , safaride vurmuştum,, tabi ki sizler şimdi bir dünya yazıp çizeceksiniz ama profosyonel avcılık hususunda bilgi sahibi olmayanlar lütfen saçmalamasın
00 Yorumla
+1 yılHicbi canlıyı isteyerek oldurmedim, o yuzden bilemiyorum
10 YorumlaCivcivi ya tazikli suyla yikiyodum koştu boruya saklandi sonra tıkandı sanırım haber alamadık 7 yıl oldu :((
00 YorumlaBiz kızlar en fazla böcek gibi şeyler öldürmüşüzdür. daha büyüğüne cesaret edip kıyamayz
02 Yorumla
Gizli Soran+1 yılBöceğe bile cesaret edemiyosunuz ki :D Senin en büyük neydi karınca mı :D
- Diğer konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılHamam böceği veya sivrisinek. Sivrisineği çok canice öldürdüm kabul ediyorum -,-
01 Yorumla
Gizli Soran+1 yılHamam böceği daha büyüktür heralde? ne yaptın ki sivriye
- Diğer konusunda 829 cevap paylaştı.
+1 yılEn büyük olanı sivrisinekti. Sürekli yiyodu beni en sonunda terliği fırlattım leşi duvara yapıştı nihahahah
10 Yorumla
+1 yılay yanlışlıkla bir kere kaz yavrusunu öldürmüştük cok pişmanız yanlışlıkla olmustu hala üzülürüm
06 Yorumla
Gizli Soran+1 yılBöyle şeyler olabiliyor ya yanlışlıkla bende o yüzden kasten öldürdüklerinizi sordum
- +1 yıl
yok kasten şükür.
- +1 yıl
:,( Yapma @KalpVizit
- +1 yıl
valla bilerek olmadı :(
öldürülmüş canlı fetişimisiniz beyefendi.. belli periyodlarda sorunuzu tekerrür ediyorsunuz..
11 Yorumla
Soran+1 yılSanane
b*k böceği küçük bir çocuktum basmıştım üstüne bile bile
00 Yorumla- Devamını Gör (241)
Devamını Gör(286)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar