Çok moralim bozuk herkezin sevgilisi var benim yok artık dünya bana her yönüyle dar gelmeye başladı kendime büyük bir zarar vermekten korkuyorum?

İnsanların benim 2 yaş büyüklerimin bile eşi veya sevgilisi var 18 yaşında kızın bile sevgilisi ve eşi var şu anda ben 20 yaşındayım. Artık kendime büyük bir zarar vermekten korkuyorum benimgönülden sevecek anlayacak destekleyecek bir erkeğe ihtiyacım var bunu hissedebiliyorum. Dünya her yönü ile bana sıkıcı bunaltıcı gelmeye başladı nefes alırken bile içime daral geliyor ölmeyi çok istiyorum. Ölürsem ölmek benim için çok büyük bir kurtuluş yolu olucaktır. Herkez ne güzel mutlu mesut evleniyor sevgilisi oluyor ne güzel herkezin mutlu mesut ilişkisi var evliliği var ben evli değilim bekarım ne güzel herkezin bir eşi var. Ama benim ne eşim var ne de bir sevgilim.
Güncellemeler
+1 yıl
Hiç bir güzelliği ve mutluluğu haketmiyorum gibime geliyor insanlar ne güzel elele tutuşuyor sevgilisi ve eşi ile benim sevgilim veya eşim olsa güzel olmaz mıydı dünya benim için. Artık ağlayacak duruma geliyorum ben çok moralim bozuk bu dünya beni çok sıkıyor duvarlar üstüme üstüme geliyor. Kapkaranlık bir kuyuya atılmışım ve kuyudan asla günışığı alamıcakmışım gibi.
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğu insanın sevgilisi var eşi var benim neden yok hiçmi benim sevgilim veya eşim olmucak bu dünyada hep mi aşk olarak yalnız kalıcam benim hiç sevgilim bile olmadı.
Çok moralim bozuk herkezin sevgilisi var benim yok artık dünya bana her yönüyle dar gelmeye başladı kendime büyük bir zarar vermekten korkuyorum?
Cevapla