Hayatımdaki herkesi uzaklaştırdım. Büyük bir bunalımdayım. Ne iyi gelebilir bana?

Hayatıma giren erkekler hep ilgisiz davrandılar. Mesajlarıma saatler sonra cevap verdiler. Çok sevgilim olmadı ama 3 ü de aynıydı. Arkadaşlarımla da aram bozuldu. Ailemle de konuşmak istemiyorum. Tek başıma kaldım böyle. Kendime çektiriyorum.

Hayatımdaki herkesi uzaklaştırdım. Büyük bir bunalımdayım. Ne iyi gelebilir bana?
Cevapla