Bizim ülkede neden Askerlik zorunlu herkese zorunlu olsada parası olan 1 ay yapıyor gariban 6 ay yapıyor?

Amerıkada ya da Avrupa ulkelerınde zorunlu askerlık yok hepsı profesyonel ordu'da eee bu demekki adamların askerı emniyeti ıyıdır bızım ülkede var ama zorunlu askerlık sızce adaletsizlik degıl mı uluslararası olarak
Bizim ülkede neden Askerlik zorunlu herkese zorunlu olsada parası olan 1 ay yapıyor gariban 6 ay yapıyor?
Cevapla