Yıl 2021 oldu neden hâlâ zorunlu askerlik var?

az önce burda tesadüfen bir yorum okudum şok oldum. neden hala askerlik diye bişey var? çoğu ülke kaldırdı burda neden var? yemin ederim çok korkuyorum yaa. muayene denen şey öyle bişeyse ben intihar ederim.
Yıl 2021 oldu neden hâlâ zorunlu askerlik var?
Cevapla