Sizce bu inşaatçı güvenilir mi ona karşı haksızlık yaptık mı sizce?

(Yurt dışında yaşıyoruz o yüzden euro cinsi yazım) Biz evimize İnşaat yaptırmak istedik ve bu yüzden bir inşaatçı bulduk inşaatçı başta Gayet güzeldi bir anda çok samimi oldu canım gülüm balım derken göre makulde bir fiyat verdi ama lafta herhangi bir belge vesaire yoktu elimizde fiyatla alakalı Neyse biz de tamam dedik Hep ama eşim de ben de önceliğimiz resmi olarak bir belge sunmasıydı bize ama bize hep oyaladı yarın atacağım sonra atacağım bir şey kaldı bir eksik var vesaire dedi Hepsi 1 ay böyle oyaladı arada belgeler atıyordu Ama attığı belgeler yeterli ve detaylı değildi en son işte inşaata başlamamıza 1 ay kala bize belge attı belgede fiyatlar çok açık bir şekilde yazılmamıştı ve her Detay yoktu Sanki işlemin sonunda bize ekstra masraf çıkaracak gibi geldi çünkü bir işlemi sorduğumuzda Bu işlem dahil değil Bu fiyata vesaire dedi Biz öncesinden Mobilya beğenmiştik bizim beğendiğimiz mobilyaları pahalı buldu kendisi daha uygun mobilya alacağını söyledi bize bulduğu Mobilya bizim beğendiğimiz Mobilya'nın 2 katı fiyatına internetten aradığında ise o mobilyanın bize söylediği fiyatın çeyreği olduğunu gördük daha sonra bizi ekstra işlemler söyledi mesela laminantın altında lehim atacağım dedi Biz başka bir tanıdığımıza sorduğumuzda laminantın altına lehim atılması çok gereksiz parkenin altında lehim atılır dedi biz onu en başta durumumuz iyi değil orta kalitede ürünler seçelim dedik daha sonra bize bir ürün söylüyor 60 euro diyor ama internetten baktığımızda onun söylediği ürün 15euro bize bir belge attı bir tanıdığımıza sorduk o da bu belgenin yasal bir yaptırımı yok dedi bu sizi kandırıyor dedi bizde iptal ettik adam sinirlendi ben size 1 ay ayrıdım beni ekmeğimden ettiniz vs dedi sizce haksız mıyız
Sizce bu inşaatçı güvenilir mi ona karşı haksızlık yaptık mı sizce?
Cevapla