Aracına çarptığı kişiye hasar tamiri için 10 TL bırakan adam fazla mı iyimser olmuş?

Aracına çarptığı kişiye hasar tamiri için 10 TL bırakan adam fazla mı iyimser olmuş?
Aracına çarptığı kişiye hasar tamiri için 10 TL bırakan adam fazla mı iyimser olmuş?
Cevapla