İnşaat işçisi bize bağırdı nereye şikayet edebiliriz 😀😀?

Bizim sokağın başına bir inşaat vardı ev yapıldı da ince işçiliği falan var herhalde 7 katlı büyük bir apartman işte orada çalışıyorlardı hepsi bizim yaşımızdı hemen hemen çocuklar Biz de mahalleden kızlarla seyrediyorduk ,😀😀 malum Türk halkı olarak inşaatı izlemeye dayanamayız izleriz neyse bizim yaşımızdaki bir çocuk bağırdı bize Ne bakıyorsunuz girin içeri dedi 😀😀😀😀 ne vardı bir köşeden izleseydik bize neden kızdı nereye şikayet ederim onu

İnşaat işçisi bize bağırdı nereye şikayet edebiliriz 😀😀?
Cevapla