İnşaat işçisi deprem bölgesine gitmek için çağrıda bulundu: "Herkes bu beton işini yapamaz. Biz bu işin erbabıyız". Haklılar mı?

Göçük altındaki gergin demirleri kesmek ve betonları kırmak için görevlilerin yeterli olmayacağını ve kendilerinin bu işin erbabı olarak bölgeye yardıma gitmeleri gerektiğini söyleyen inşaat işçisi yetkililere seslendi.

İnşaat işçisi deprem bölgesine gitmek için çağrıda bulundu: "Herkes bu beton işini yapamaz. Biz bu işin erbabıyız". Haklılar mı?
Cevapla