Depremlerden sonra herkes işçi çıkardı ya 😏 iş arıyordum ama depremzedelere daha cok öncelik olması kötü değil mi?

Tamam olsun ama onlar bıze muhtac dıye daha cok calıstırıriz dıye onları ıstıyolar
Depremlerden sonra herkes işçi çıkardı ya 😏 iş arıyordum ama depremzedelere daha cok öncelik olması kötü değil mi?
Cevapla