Kargo çalışanı şikayet ettik sizce işinden falan olur mu?

Merhaba haberlerde görüp duruyoruz kuryeler ya da kargo çalışanları falan oraya buraya apartman çıkışına asansöre falan idrar yapıyor neden yaptıklarını hala anlamasam da Bizim de başımıza geldi bir kargo çalışanı çıkarken bizim apartmanın girişine küçük bir boşaltım yapmış yönetici hemen arayıp şikayet etti İyi yapmış diyorum bir yandan tabii de ama ne bileyim işinden falan asılır mı vicdan yüklü bize kalmasın gerçi haksız değiliz de merak ettim maksat sonra olsun can sıkıntısı
Güncellemeler
+1 yıl
İçim rahatladı teşekkürler hepinize 😀
Kargo çalışanı şikayet ettik sizce işinden falan olur mu?
Cevapla