Görevini yaparken haksızlık yapsa bile sırf meslektaşımız diye savunur musunuz onu?

Böyle şeyler görüyorum koruma dayanışma falan... Haklılık kimde diye sorgulama olmuyor direkt kosullanmislar tabii ki meslektaşım haklıdır diye.

Görevini yaparken haksızlık yapsa bile sırf meslektaşımız diye savunur musunuz onu?
Cevapla