Tanrı varsada yoksada biz bunu ispatlayamayız ispatlayamıyorsakta bir din veya inanç manasız fikri sizce mantıklı mı?

Varlığını ispatlayamıyoruz çünkü göremiyoruz kesin var demek mânâsız, evren kendiliğinden oluştu tanrı kesinlikle yokda diyemiyoruz çünkü bir şeyin yoktan var olduğunuda göremiyoruz. Din veya inançta manasız kanıtı yok sadece inanmak istediğimiz hayata anlam bulmak istediğimiz için inanıyoruz kitaplarında kesinlikle insanlar tarafından yazılıp yazılmadığının bir kanıtı yok çünkü göremedik görüşü.

Tanrı varsada yoksada biz bunu ispatlayamayız ispatlayamıyorsakta bir din veya inanç manasız fikri sizce mantıklı mı?
Cevapla