En yakın arkadaşım kötü zamanımda yanımda olmadı sizce hala onunla konuşmaya devam etmelimiyim?

3 gün önce babam vefat etti bende köye gittim cenaze işlerini felan halledip geri döndüm İstanbul'a sürekli yazıp ediyordu ama yanıma gelmesini bekledim ailesi biraz katı olduğu için dile felan getirmedim bugünde beni aradı yanında bi arkadaşı vardı bana baş sağlığı diledi yanındaki kişi benm yanıma gelmeyip onun yanına gitmesi beni gerçekten kırdı ve ne yapacağımı bilmiyrm dilede getirmedim etmedim ama insan ister istemez üzülüyor çokta insanları takan biri değilim ama senelerdir dostum dediğim insan öyle yapınca tuhaf oldum

En yakın arkadaşım kötü zamanımda yanımda olmadı sizce hala onunla konuşmaya devam etmelimiyim?
Cevapla