En yakın arkadaşımla artık konuşmak istemiyorum?

Onu çok güzel biri olarak bilirdim ama son zamanlarda çok garipleşti. Sürekli ego yapıyor. Kendi fikirlerini benimsememi istiyor. Her şeyi çok bildiğini sanıyor. Beni sürekli tersliyor. Çok sıkıldım artık. Onun triplerini kaldırmak istemiyorum. Sizce kesmeli miyim konuşmayı?
En yakın arkadaşımla artık konuşmak istemiyorum?
Cevapla