Bu konu hakkında ne yapabilirim sonuna kadar okuduysanız teşekkür ederim?

Benim babamla aram kendimi bildim bileli 12 yaşımdan beri soğuk hiç samimi değiliz aramızda geçen tek diyalog bana emirler vermesi bir şeyler istemesi bu kadar yemek yapar mısın çay koyar mısın gibi şeyler sadece bunları konuşuyoruz geçen kavga ettik ben kendisinden hiç sevgi vermediğini yüzüne vurdum kendisi inkar etti yedigin önünde yemediğin arkanda istediğin her şeyi alıyoruz biz mi seni sevmiyoruz nankörsün dedi ben de daha fazla sesimi çıkarmadım beni anlayamayacağını fark ettim çünkü sonrasında çok düşündüm bu konu hakkında ve kendimi suçlamaya başladım acaba gerçekten nankör müyüm diye sorun bende mi diye sonra dün akşam kuzenlerimin evinde akşam yemeği yedik kuzenim ve babası masada yanyana otururken babası ona nasılsın iyi misin seni çok özledim seni çok seviyorum kızım dedi ve bunları sadece kızını bir gün görmediği için söyledi o cümleleri duyduğum an beynim de şimşek çarptı resmen sorunun bende olmadığını bu kadar küçük şeylerin bile iyi hissettireceğini ama onun bunlara hiçbir zaman yapmadığını hatırladım yani aslında sorum şu nasıl babam kadar bu konu hakkında bu kadar umursamaz olabilirim çünkü bu konu hep beni duygulandırıyor hep aglayasim geliyor ve ben 20 yaşındayım böyle bir şey için ağlayınca kendimi çocuk gibi görüyorum 20 yaşında biri gibi davranmak istiyorum ne yapabilirim

Bu konu hakkında ne yapabilirim sonuna kadar okuduysanız teşekkür ederim?
Cevapla