Uzun okumayı seven ve ciddi yanıt verecek birileri yazsın lütfen... Durumu anlattım sizce ne yapmalıyım?

İşi olmadığı zaman sık sık arar saatlerce konuşuruz oyun oynarız yazılı sohbet ederiz ama bazende hiç haber vermeden 1 gün boyunca yazmaz abisiyle işe gittiğini anlarım ama konu insan hiç mi boş vakit bulamaz? Onuda geçin biz snap tercih ediyoruz konuşmak için çünkü abisi bilmiyor henüz ve konuştuktan sonrada her gece arktan çıkarıyor. Pazar günü gece konuştuk saat 4 gibi konuşurken uykuya daldı, bi gidip geldi sonra dediki çok uykum var bende uyu dedim vedalaştık kapattık arktan çıkarmayı unuttu ama bende sabahında önceki gün yorgun olduğundan (normalde erken kalkar) arayıp ya da yazıp kaldırmıyım öğlene kadar yatsın diye düşündüm ve yazmadım belirli bir saatten sonra abisi yanındadır diye yazmadım geceyi bekledim sonra bende hasta olduğumdan ve tüm gün yazmamasından kendi kendime triplenip gece yazmak istemedim uyudum sabah kalktım öğlene yakın, uygulamaya girmiş ve yazmıyım diye arktan çıkarmıştı.. Normalde buraya kadar sorun etmezdim de arktan çıkarması bende bitirdi her şeyi yani açık açık yazmıyım diye yaptı ve öncesinde hiçbir şey yazmadı haber vermedi. Oyunlara bakıyorum pubg oynamayı sever 3 gün olmuş girmeyeli yani muhtemelen işi var ama haber vermeden arktan çıkarması daha önce yapmadığı ve ne bileyim işte size sorum şimdi ben ne yapayım bu davranışından sonra?

Uzun okumayı seven ve ciddi yanıt verecek birileri yazsın lütfen... Durumu anlattım sizce ne yapmalıyım?
Cevapla