Bana herkes barbi bebek gibisin diyor ya 15 16 yaşında duruyomuşum bu kötü birşey mi :( ?

minyonum fiziğim güzeldir topuklu falan giydiğimde herkes bakar çok dikkat çekerim genelde ruslara benzetiyorlar. keşke boyum uzun olsaydı ya 21 yaşındayım 15 16 duruyormuşum herkes küçük sanıyor beni :( güzel giyiniyorum, saçlarım doğal aynı bu böyle renk küllü kumral https://i.hizliresim.com/O3EYXn.jpg
mavi gözlüyüm, beyaz tenliyim, yanaklarımda belirgin gamzelerim var övünmek değil amacım ama gerçekten böyle bir kız güzel midir herkesin dediği gibi? barbie bebek gibisin diyorlar hatta grafik kursuna gittiğimde hoca bana barbi lakabını takmıştı :)

Bana herkes barbi bebek gibisin diyor ya 15 16 yaşında duruyomuşum bu kötü birşey mi :( ?
Cevapla