Güncellemeler
+1 yıl
İnsanların çoğu dalga geçip eğleniyor. Döven bile oldu.
Dalga geçmeyen insanlar da bende bir anormallik varmış gibi bakıyor suratıma gerçek yaşımı duyunca
Dalga geçmeyen insanlar da bende bir anormallik varmış gibi bakıyor suratıma gerçek yaşımı duyunca
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
spor falan yap düzgün beslen biraz daha olgun gözükürsün kadınlar için bu lütuf erkekler için kötü
15 16 sanıyorlar. Bu lütuf mu?
O zaman niye herkes dalga geçip aşağılıyor
evet erkekler genç kız sever. dediklerimi yaparsan değişim olur
Biraz abarttıgini düşünüyorum bende küçük gösteriyorum
Ben abartmıyorum herkes abartıyor
İlkokul çocuğu diye isim taktılar 3 yıl önce üniversitede
İlkokula ortaokula mı gidiyorsun diyorlar beni görenler
Yani gerçekten ilkokula gidiyorum sanıyorlar komşular veya dışarıda görenler
Abartiyorsun ben senden kısayım bu kadar yaşamıyorum
Yüzüm böyle herkes dalga geçiyor
https://www.hizliresim.com/odtdoe7
Sen dunde soru sormuştun görmüştüm
Saçında boya da var boy da ortalama
Biraz kilo al tamam
29 yaşındayım 24 falan görünüyorum kimliğe kadar inanmıyorlar hele sakalları kesince dahada küçülüyorum. Sanırsam bizim değerimiz 40 larda ortaya çıkacak 😂
Ben 28 yaşındayım 15 sanıyorlar ya ben intihar edeyim bari
yani şu an için yapacak bir şey yok gerçekten yaşarsan ileride kıskanarak bakacak hepsi
Üniversitede dayak yedim çocuk tipimden ötürü haraca kesmek istediler
Evime girmeye çalıştılar izin vermedim bütün sınıf meydan dayağı attı
Unide derken gecmis donemden mi bahsediyorsun yoksa yakin gecmistenmi hala okuyormusun
kusura bakma simdi gordum mezun oldugunu soylemissin zaten
Sana yapılanlar haksızlık kesinlikle ama bu o insanların ayıbı , e insanların cehaletlerini hayvanlığını değiştiremeyeceğine gore kendi yolunu kendin çizmen gerekir.
Yüzüm çocuk olduğu için mi bütün bunlar?
3 yıl önceydi bu olaylar
Yüzüm şu anda böyle
https://www.hizliresim.com/odtdoe7
Üniversiteden mezun olmadım bırakmak zorunda kaldım
Sorumda da başka bir olayı anlattım
Mesela bakkala sigara almaya gidiyorum oradaki müşteri amcalar dalga geçiyor yaşın kaç falan diyor
Sokakta sigara içiyordum bir amca bağırdı çocuğa bak sigara içiyo dedi sinirlendi bana
Yüzümde ne var bu kadar? Niye herkes çocuk diyor/çocuk sanıyor
İlkokula gidiyorum sanıyorlar beni
Ya gerçekten hiçbir şey yok yüzünde bakınca cocuk gibi durmuyorsun. Insanların degisikligi o tamamen.
bende 25 yasindayim ama 20 gibi falan gorunuyorum, uzuluyordum buna ama seviniyorum daha genc gosterdigim icin
Küçükken evet lanet gibi geliyor ama yaşlanınca bir lütufmuş gibi geliyor
Yaşım 28 hâlâ 15-26 diyorlar.
Sorumu okudunuz mu? Bir olayı anlattım. Her gittiğim yerde böyle aşağılıyorlar
40 50 yaşına gelince çok avantajlı olacaksın diğerlerine göre bana da sıçan derler bazen özellikle yüzüm çocuk yüzü gibi seni anlıyorum ama ben bu kafadayım böyle gidersen kimse üzemez seni bende şeyden çok korkuyorum mesela ya hiç evlenmezsem kimse bana yaklaşmazsa diye korkuyorum ilişki konusunda yaklaşmazlar bana hani bu çok küçük derler dış görünüşüm sebebiyle diye
Beni dövüyorlar. Üniversitede haraca kesmek istediler, sınıfın yarısı evime girmeye çalıştı, izin vermedim, bütün sınıf bana meydan dayağı attı öldürmeye çalıştılar herkes alkışladı okulu bıraktım
Çocuksu görünüşüm yüzünden saf aptal veya korkak sanıyorlar
Bu en kötüsü
Yaşlanmak istemez insanlar binlerce lira para harcarlar. Genç görünmek iyidir bence. Genç kız sanıp şişt yavrum diye laf atıyolsr mı 😂
Tamam da acayip dalga geçiyorlar. Üniversitede ilkokul çocuğu diye isim taktı hoca, bütün sınıf bana omuz atıp ilkokula git diye dalga geçmeye başladı. Okulu bıraktım
Daha birsuru şey geldi. Lisede neredeyse dayak yiyordum "senin yaşın kaç sen kaça gidiyorsun ortaokul bir mi iki mi?" Adiye üzerime yürüdü oğlan, onun arkadaşı kurtardı beni dayaktan. Ağlayarak eve döndüm
Ne diye üzerine yürüdü be deli mi nedir
Döven ne diye dövüyo
Üniversite hoca ilkokula mı gidiyorsun dedi bütün sınıf isim taktı ilkokul çocuğu diyerek dövdüler beni herkes kahkaha attı
Daha birsuru feci anım var yaş sorunum ile ilgili
Herkes ortaokul liseye gidiyorum sanıyor
Lise mezunuyum diyorum
Kahkaha atıyorlar
Bana yazsana bi merak ettim bi şey sorcam
Üniversitede para istediler, sorguya çektiler evde tek başıma olduğumu öğrendiler
Yaşatmayiz seni dediler saldırdılar
Evime girip hırsızlık yapma ve bedava yaşamak için meydan dayağı attilar
İlkokula git sen bücür dediler beni okuldan kovdular bütün sınıf alkışladı herkes kahkaha attı
Canımı zor kurtardım öldürüyorlardı
Bi şey sorcam bi yazsana
Bence bir nimet bu 😂
Sorumu okudun mu?
Evet
Herkes dalga geçiyor dövüyor ama?
Nasıl ya!! Üniversite de dayak mı yiyorsun sen?
Haraca kesmek istediler, evime girmeye çalıştılar
Hırsızlık yapmak ve bedava yaşamak için
İzin vermedim
Sınıfın yarısından çoğu meydan dayağı attı ölüyordum dayaktan
Hocalar bile olayın üstünü örttü
Büyük görünmekten iyidir
Herkes aşağılıyor
Yaşım 28
Görenler 15-16 diyor kafayı yicem
Benimde 20 ama gören hep daha büyük gösteriyorsun diyor buda beni çok üzüyor hayat işte 🤷🏻♀️
Çocuk deneylerinden iyidir
Olgun görünmek iyidir. İnsanı daha zeki gösterir
Çocuk demelerinden iyidir*
Ahha vala aslında bu sper bişi
15 16 yaşında görünmek iyi mi?
Herkes aşağılıyor. Üniversitede dayak yedim
İlkokul çocuğu diye diye dövdüler bütün sınıf alkışladı kahkaha attılar
Öğretmen bile benimle dalga geçiyordu boy kısalığım ve yüzümden dolayı
genc gozukmek guzel degil mi?
Hayır herkes aşağılıyor
Kimse genç demiyor herkes çocuk diyor dalga geçiyor
Sorumu okudun mu? Bir şey anlattım orada. Başıma hep boyle olaylar geliyor
Dayak bile yedim
okudum ondan sonra sordum.
Ne düşünüyorsun?
bir spor yapabilirsin kendini korumak icin
Hiçbir işe yaramiyor iki kız sekiz on erkek saldırdı. Döverek öldürmeye çalıştılar. Bütün sınıf kahkaha attı
Yani boyu kısa ve yuzu küçük olunca herkes dövmek mi ister?
nasil bir egitim yeri orasi?
Nişantaşı üniversitesi. Sınıftaki fakir öğrenciler haraca kesmek istedi, evimi talan etmek istedi, evimi elimden almak istedi. İzin vermedim meydan dayağı attılar
Hoca bile benimle dalga geçiyordu ilkokula mı gidiyorsun deyip gülüyordu
Boyum kısa ve yüzüm çocuksu olduğu için mi sence bana bunları yaptılar?
Benden başkasına yan gözleriyle bile bakmıyorlardı
Sınıfın yarısı evime girmeye çalışıyordu izin vermiyordum dövüyorlardi
Dayaktan ölüyordum
acilen toparlanmalisin
Toparlansam gene birileri çıkıp ben seni çocuk sandım deyip kahkaha atacak
18-19 yaşımda oy kullanmaya gittiğimde bile ordaki görevliler görünüşümden dolayı gülüp eğlendiler rezil oldum
kac sene daha devam edeceksin o ortamdsn kurtulmalisijn
Okulu bıraktım bir daha gidemedim
Gitsem öldüreceklerdii
kotu tecrube olmus
Tipim böyle şu anda
https://www.hizliresim.com/odtdoe7
Okuldaki saldırı 3 yıl önceydi o zaman daha mı küçük görünüyordum bilmiyorum olabilir
Şu anda bile görenler beni çocuk sanıyor
İlkokula gidiyorum sanıyorlar
Yüzümde ne var sizce bu kadar
Iyi bir şey
Herkes aşağılıyor çocuk diyor
Mal onlar
baya kötü gösteriyor insanı
ego tatmin
Her gittiğim yerde aşağılıyorlar
18 yaşında oy kullanmaya gittim. Ordaki görevliler senin burada ne işin var dediler
Oy kullanicam dedim
Nee sen mi? Kaç yaşındasın dediler
Kimliğimi gösterip gülme krizi geçirdiler
Hadi oy kullan bakalım
Nasıl oy kullanacağını biliyor musun bari?
Hadi kullan bakalım nasıl kullanacaksın deyip kahkaha attılar
Deiil
Her gittiğim yerde dalga geçip aşağılıyorlar çocuk muamelesi yapıyorlar. Gerçek yaşımı duyunca kahkaha atıp eğleniyorlar