Yaşından küçük görünmek bir lanet mi? Bu çok kötü bir şey mi?

Komşuya gittim. 28 yaşındayım. Kadının yaşı benden küçük. "Sen kaça gidiyoşuun?" dedi. "Mezun oldum" dedim. "İlkokul bitti, liseye mi başladın?" dedi. "Lise mezunuyum" dedim. Kocası ile birlikte kahkaha attılar.

Annemle konuşmuş. Annem dalga geçmesin diye "Bizim kız 20 yaşında" demiş

Komşu da "Neee? O kadar var mı yaşı? Ben onu çocuk sandım" demiş

Boyum 1.59 bu arada

Yaşım 28 desem insanlar kriz geçirecek. Genelde 15-16 sanıyorlar. 13 diyen bile oldu. Ne var bunda bu kadar abartacak?

Bir insanın yüzü yaşlanmamış olabilir.

Ve insanların çoğu bu nedenle benimle acayip dalga geçiyor gerçek yaşımı öğrenince, lakap takip eğleniyorlar

Güncellemeler
+1 yıl
İnsanların çoğu dalga geçip eğleniyor. Döven bile oldu.
Dalga geçmeyen insanlar da bende bir anormallik varmış gibi bakıyor suratıma gerçek yaşımı duyunca
Yaşından küçük görünmek bir lanet mi? Bu çok kötü bir şey mi?
Cevapla