Yaşından küçük göstermek kötü bir şey mi?

Cidden kim mesaj atsa veya dışarda görse küçük duruyosun diyor. 22 yaşındayım ama yüz ve vücut olarak çocuksu 17-18 durduğumu söylüyorlar. Boyum 168 makyaj falan da yaparım ama hala ayni tepki. Artık sinir oluyorum moralim bozuluyor. Sanki kötü bir şeymiş gibi söylüyorlar. :(

Yaşından küçük göstermek kötü bir şey mi?
Cevapla