21 yaşındayım ve herkes "minicik" olduğumu söylüyor. Bu kötü bir şey mi?

Aslında çok kısa biri değilim ama zayıfım, inceyim
Herkes yaaa miniciksin diyor
Seni yerim vs...
Ben kendimi itici ve fiziksel anlamda kaba görürdüm bunları duyunca da kötü bir anlam aramaya başladım.
Kötü bir şey mi sizce?
21 yaşındayım ve herkes "minicik" olduğumu söylüyor. Bu kötü bir şey mi?
Cevapla