Aslında çok kısa biri değilim ama zayıfım, inceyim
Herkes yaaa miniciksin diyor
Seni yerim vs...
Ben kendimi itici ve fiziksel anlamda kaba görürdüm bunları duyunca da kötü bir anlam aramaya başladım.
Kötü bir şey mi sizce?
Herkes yaaa miniciksin diyor
Seni yerim vs...
Ben kendimi itici ve fiziksel anlamda kaba görürdüm bunları duyunca da kötü bir anlam aramaya başladım.
Kötü bir şey mi sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Hayır kötü bir şey değil ama bu durum sana laubali olmalarını sağlamaz. Ona dikkat etmek gerek.
Hayır tabiki. Bana da büyük duruyorsun derler ben memnunum.
Demek kk gerçekten öylesin, herkes söylediğine göre
Minyon iyidir, görmek gerek
minnaklik kizlar icin guzel birseydir
Bence hoş en azından geç yaşlanırsın
Bu yaşta kötü de yaşlandıkça çok iyi
minyonsundur
Pp olsa yorumlardik