15 yasinda killi olmak normalmi erkek icin? boy uzarmi? ne onerirsiniz?

Benim kuzenler oyle 15 yasindalar ama baya killilar ikizler kollari bacaklari falan benimkilerdende cok ozelikle kollardaki killar ayrica sakallarida cikiyo bu 15 yasinda birisi icin normalmi bide uzarlarmi birisi 164 digeri 160 cm ve ne onerirsiniz
Güncellemeler
+1 yıl
Yanimdalar cevaplari bekliyorlar 😂😁
15 yasinda killi olmak normalmi erkek icin? boy uzarmi? ne onerirsiniz?
Cevapla