Neden sadece doktora şiddet olayları haber oluyor da doktor hatası yüzünden ölen mağdur olanlar haber olmuyor?

Sırf doktor diye baya kutsallastiriyor herkes onları. Ama normal bir vatandaş ölünce şiddete uğrayınca bu kadar ortalık ayağa kalkmıyor. Anlamıyorum yani bir doktor şiddete uğrayınca hemen herkes doktorlari desteklerken hasta mağdur olunca ciddiye almıyorlar.

Dip not : bazı iq düşük insanlar şiddeti savunduğumu dusunebilir ama sorumda ve detayda bununla ilgili bişi yazmadım.
Neden sadece doktora şiddet olayları haber oluyor da doktor hatası yüzünden ölen mağdur olanlar haber olmuyor?
Cevapla