Neden rapor vermiyorlar ya bu şerefsiz doktorlar?

Hastayım ise gidecek halim yok rapor vermiyorlar dovuyolar ya çok iyi yapıyorlar az bile yapıyorlar hatta adi şerefsizlere
Neden rapor vermiyorlar ya bu şerefsiz doktorlar?
Cevapla