Neden sadece doktora şiddet olayları haber oluyor da doktor hatası yüzünden ölen mağdur olanlar haberleri olmuyor sizce?

Sırf doktor diye baya kutsallastiriyor herkes onları. Ama normal bir vatandaş ölünce doktor hattasindan şiddete uğrayınca bu kadar ortalık ayağa kalkmıyor. Anlamıyorum yani bir doktor şiddete uğrayınca hemen herkes doktorlari desteklerken hasta mağdur olunca ciddiye almıyorlar.

Dip not : bazı iq düşük insanlar şiddeti savunduğumu dusunebilir ama sorumda ve detayda bununla ilgili bişi yazmadım
Neden sadece doktora şiddet olayları haber oluyor da doktor hatası yüzünden ölen mağdur olanlar haberleri olmuyor sizce?
Cevapla