o halde erkeklerde çalışmasın yemek ekmekte gökten yağar belli mi olur
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Mezun olması ona kalmış tabiki daha iyi olur ama diplomasını alsın duvara assın ben evde otursun rahatına baksın isterim biraz herşeyi ben hallederim onu da yaşatırıcıyımm
Ekonomik özgürlüğümün olması icin çalışma taraftarıyım evinde oturanlara da bir şey diyem tercih meselesi. Evin bütün gelirini de erkeğe yüklemek mantıksız geliyo ayrıca
3
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Sen Rabbinin gerceklerini biraz yanlis anlamissin canim. Kadin erkege bagli mi yasamali kadina erkek mi bakmali kadin bir birey degil mi? Ben belki kendi parami kazanmak istiyorum baskasinin eline bakmak istemiyorum? Bu yuzden cehenneme mi gidicem yani?
Allah bos oturanlari sevmez her zaman calisan, ugrasanlari sever bunu unutma. Ayrica erkekleri kole gibi goruyorsunuz sen ve senin gibiler, erkekler calismak, kadina bakmak zorunda gibi dusunuyorsunuz. Calismayi da kolelik yapmak gibi goruyorsunuz. Sizin gibi at gozluklu insanlara bunlari ne kadar anlatsak bos ama en azindan bu yobazca fikirlerinizi kendinize saklayin da fikirleri tam oturmamis insanlari etkileyip kendi tarafiniza cekmeyin
"Peki elime geçen ne? :Para ve parayla birlikte stres, hastalık ve yorgunluk..." bu mantıkla erkekler de çalışmamalı. ya da çalışmayıver olsun gitsin içindeki tereddütlerden sıyrılmış olursun
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
gçim derdi erkeğe verilmiştir ama kadına değil ya siz nasıl erkeksiniz ya?
Ne alakasi var surtmekle kendine geldostum herkedin tercihi kendine. ben batan olarak evimde oturmayi daha cok usterim. hem disarda calis eve gel evde çalış. Yarin evlenip cocugunuz olursa anlarsiniz. ben isin dini boyutunda değilim. orasini bilemem.
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
kardeş bu düşünceni değiştirme sakın tamam mı? çünkü ümmetin böyle zihinlere ihtiyacı var. herkes çağa uydururken, birilerinin doğru olanı hatırlatması ve uygulaması gerekiyo
şunu iyi ayırt etmek lazım. kadın kesinlikle çalışamaz diye bişey yok. sahabeden calışan kadınlar da vardı. ama önemli olan çalışma ortamıdır. eğer kadının çalışma ortamı uygun değilse çalışmamalıdır. ailesine, eşine çocuğuna vakit ayırmada sıkıntı çekiyosa çalışmamalıdır. özellikle çocuğunu kreşe verip çalışan anneler çocuğunu ateşe attıklarının farkında olmalıdırlar. tekrar belirtmek isterim, önemli olan kadının çalışma alanı ve aile içi sorumluluklarını etkileyip etkilememesidir. hz. hatice validemiz demişsiniz, öncelikle şunu iyi bilmek gerekir, efendimizle evlendikten sonra kervanı kendi mi çalıştırmaya devam etti yoksa efendimize mi devretti?
bana göre de kadının çalışması şu zamanda pek uygun değldir. fakat memlekette bir kadın hastalıkları doktoru kadın olmasa kim eşini oraya götürmek ister? okumuştur ilim öğrenmiştir. bunu aktarabilmek için uygun bir iş alanı vardır. aile içi sorumlulukları da etkilemiyosa ben o kadına destek veririm. ama sırf para için çalışıyosa (zaruriyet haricinde) ben istemem
doğrusu her zaman erkeklerin bulunduğu ortamda çalıştım hem bayan hem erkek de olan ortamlarım oldu sadece bayan olan ortamlarım da... sırf bayanların olduğu ortamda da ortam felaket derecede huzursuzdu! şaşırdım bekarım da... daha nasibim gelmedi bekliyorum o gelene kadar da paraya ihtiycaım var...
Rabbim hakkinizda hayirlisini versin. Misal evlenecegim kişi kuran kursu öğretmeni olmak isterse teşvik ederim. Çünkü ortam kötü degil, yaptığı iş kötü degil aksine yapılması gerene bir hizmettir. Dedigim gibi iş ortamına göre değişir
Yazmana gerek yok Burada bir kac "ileri goruslu cahil"ler var Onlar konusuyor zaten. Senin konusman bir seyi degistirmeyecek cunku hepiniz ezberlemis gibi ayni seyi soyluyorsunuz. Baska hicbir fikre acik degilsini.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
229Cevap
Sonuna kadar katiliyorum
gıt calıs belescı katılıyomus tembel asalak
Ben zaten calisiyorum kazaniyorumda beyin özürlü kardesim @messii85
o halde erkeklerde çalışmasın yemek ekmekte gökten yağar belli mi olur
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
erkek calıssın bunlar da yesın bunlar onu ıstıyo
Allaha ne. bende cok sey istiyorumda onlarada kulak misafiri okuyormu ya da karisiyormu el atiyormu. yoo o zaman herkes her seye burnunu sokmayacak...
İyice sapıttınız siz de ha dur durak yok yani
Nasil yani?
Yanlis buluyorum görüsünü kadin neyse erkek de o
ahh ahh bnde öyle düşünüyorum ama mecburen çalışıyorum yoksa cahil ezik diyolar maleseff
bayanların sadece hafıf ıste calısması taraftarıyım kadın naıftır
bazen okulu bırakıp evde oturmak istiyorum ama geçen yıllarıma acırım o zaman da
Bonzai kullanmayın diyorum :D
gerçekleri yazdım sadece
Bu mantıkla kadın çarşıya pazarada cikmamali. Evine pazar kurdurmalı örneğin.
o kadar da değşil yanlış anladınız
Ne biliyim yeri evidir diye defalarca okuyunca o çıktı.
İnşallah evleneceğim kız senin gibi birisi olur ben mühendislik okuyorum umarım yeterim ona
mühendislik okuyorrsunda okulu bitir işe başla ögretmen ya da okumuş üni mezunu biriyle evlenicem dersin
Mezun olması ona kalmış tabiki daha iyi olur ama diplomasını alsın duvara assın ben evde otursun rahatına baksın isterim biraz herşeyi ben hallederim onu da yaşatırıcıyımm
Kadın zaten çalışır ama evinde ev kadının iş yeridir dışarda çalışma aile içi karardır çok gerekirse o da olur
Ekonomik özgürlüğümün olması icin çalışma taraftarıyım evinde oturanlara da bir şey diyem tercih meselesi. Evin bütün gelirini de erkeğe yüklemek mantıksız geliyo ayrıca
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Dini alet edip yorumlar yapmayın lütfen siz böyle düşünmeye devam edin erkek egemenliğinin altında çok ezilirsiniz
sanki çalışarak daha mı az eziliyoruz? sabah 9 akşam 7... bu ne be? bu ezilmek değil mi?
erkek ezılmıyo mu beyın ozurlu erkegı nıe dusunmuyosun tarlada calısan kadın ezılmıyo mu koyde sızın o narın ellerınız bozulur neme lazım
Bir kadın evlendikden sonra tabiki yeri evidr çocuklarıdır eşi dir
Kendini cahil bırakıp çocuklarına o piskollojiyle yetiştirmesin yeter
evet kesinlikle öyle.. haklısın.
Evet soyledigin gibi geri kafalisin bravo sana
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Sen Rabbinin gerceklerini biraz yanlis anlamissin canim. Kadin erkege bagli mi yasamali kadina erkek mi bakmali kadin bir birey degil mi? Ben belki kendi parami kazanmak istiyorum baskasinin eline bakmak istemiyorum? Bu yuzden cehenneme mi gidicem yani?
Allah bos oturanlari sevmez her zaman calisan, ugrasanlari sever bunu unutma. Ayrica erkekleri kole gibi goruyorsunuz sen ve senin gibiler, erkekler calismak, kadina bakmak zorunda gibi dusunuyorsunuz. Calismayi da kolelik yapmak gibi goruyorsunuz. Sizin gibi at gozluklu insanlara bunlari ne kadar anlatsak bos ama en azindan bu yobazca fikirlerinizi kendinize saklayin da fikirleri tam oturmamis insanlari etkileyip kendi tarafiniza cekmeyin
agzına saglık son yorumun super olmus ozellıkle erkeklerı kole gıbı goruyosunuz cumlesıne ımzamı atarım
Tembellerin kendisini avutma sekli
aynen çalışmaktan yırtmak için kendilerini avutuyorlar
Senin gorusundur ve herkes saygi duymak zorundadır. Tamamen katılıyorum.
Zihniyetine tüküreyim
"Peki elime geçen ne? :Para ve parayla birlikte stres, hastalık ve yorgunluk..." bu mantıkla erkekler de çalışmamalı.
ya da çalışmayıver olsun gitsin içindeki tereddütlerden sıyrılmış olursun
gçim derdi erkeğe verilmiştir ama kadına değil ya siz nasıl erkeksiniz ya?
madem böyle diyorsun sen neden çalışıyorsun onu bir açıklasana
ihtiyacım var çünkü.. bu da benim imtihanım işte..
neden evlenmiyorsun peki
henüz nasibim gelmedi.. bekliyorum:)
sen nasıl kadınsın kı evdee oturup para yemek ıstıyosun
1000 tlyr cakisan kadin var.5000 e calisan kadin var. ikisi aynmi. ikisnn stresi bile farkli be
aynen öyle tam yerinde!
teşekkürler...
rica ederim.
Katiliyorum erkgin gorevi baska kadininda baska
teşekkürler..
Bayan haklı beyler dağılın!
teşekkür..
eh sonuçta yaş 35 i geçince evde kalsın demek kolay ya öncesi :)
25 yaşındayım efendim:))
35 üstü yazınca ben 25 anlamaluyım değilmi :)
aptalca bir görüş. 2 satırdan falzasını okumadım zaman kaybetmemek adına
peki:))
kadinin yeri evi tabi
:)))
evinin kadının çocuklarının anası olacaksın uleeeyyynnn
herşeyin ölçülü olanı makbul
nasıl yani?
anlamadıysan daha ne diyim ki :(
Keskeee evdee durabilsem oturabilsem o oadar cook isterim ki ama malesef sartlar elcermiyor
Dışarda sürtünüyosun yani :)))
Bu da sana zevk veriyor tabi evde kalamazsın
Ne alakasi var surtmekle kendine geldostum herkedin tercihi kendine. ben batan olarak evimde oturmayi daha cok usterim. hem disarda calis eve gel evde çalış. Yarin evlenip cocugunuz olursa anlarsiniz. ben isin dini boyutunda değilim. orasini bilemem.
Offff cehalet perdesi aralansa.
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
Birinin bize bakmasini elimize 3 kurus tutusturum anti modern kole olmamiz mi olmasi gereken.
Haziri çok seviyorsunuz ya :))
Niye erkekler yorulmuyor mu :) mevzuya yanlış yönden girmişsin
geçim derdi erkeğindir kadının değil:! nasıl erkeksiniz siz ya? şaşıyorum cidden!
gecım derdı nıe erkegın olsun sızın elınız yok mu sakat mısınız sız
Yaşamakmı dersin yeğen ölmekmi dersin? yaşamak için göze aldıkların bir gün olöcek yaşamaya değer mi yeğennn?
Kadinin yeri sadakatla beraber sevdiginin yani
evet kardeşim..
Sen otur evde
Ah be ablacim cok guzel soylemissinde bunu bide simdiki kizlara anlatsak..
Hatun doğru diyor beyler dağılın
teşekkürler..
Benim yorumu beğenmeyen hatun. Sen kırılıncaya kadar ayaklarının üstünde durursun umarım
kadınlar her yerde olmalı
Tabi eşin çalışsın sen ye iyi valla
Çok doğru tabiki👍
herkes çıldırdı doğruları dedik ya:DDD
Aynen😁 o yüzden doğruları söyleyemiyoruz korkuyoruz bende sesimi çıkarmıyorum bir bakmışim benim yerime başkaları söylemiş rahat ediyorum😁😁😁
:)))
Bu arada maşallah kaç kişi yazmış😀
evet canım çünkü günün sorusuydu bu...
nesı doru evde oturup para yemenın gıdın calısın erkegın canı yok mu sakat mısınız sız
hadis mi ayet mi nedir
onların zihniyeti kadın dizini kırar evde otururdan ibaret katılıyorum sana ;)
Geri kafalı olmaya karşıyım.
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
hem Allah ın dediğini yapmak nasıl geri kafalılık olur bu nasıl bir cümledir yazık sizlere! asıl sizin beyniniz örümceklenmiş! tozlanmış!
Ihtiyacin olursa oyle bir de çalışırsin ki ne geri kafalılik dinlersin ne başka bir sey canım.
anlamamışsın ki beni ihtiyaç olursa elbette çalışmak caiz...
ben ihtiyacı olmadığı halde sırf kıyafetimi alayım rahat gezeim diye çalışanlardan bahesidyorum.
aynen kırsın dizini otursun evinde zorunlu olmadıktan sonra çalışmaması lazım
biliyolar da işlerine gelmiyo
.
aynen!
kardeş bu düşünceni değiştirme sakın tamam mı? çünkü ümmetin böyle zihinlere ihtiyacı var. herkes çağa uydururken, birilerinin doğru olanı hatırlatması ve uygulaması gerekiyo
.
elbetteki düşüncem değişmeyecek ama aklıma şimdi şu takıldı Hatice annemiz de ticaret yapıyordu vaktinde aslında..
şunu iyi ayırt etmek lazım. kadın kesinlikle çalışamaz diye bişey yok. sahabeden calışan kadınlar da vardı. ama önemli olan çalışma ortamıdır. eğer kadının çalışma ortamı uygun değilse çalışmamalıdır. ailesine, eşine çocuğuna vakit ayırmada sıkıntı çekiyosa çalışmamalıdır. özellikle çocuğunu kreşe verip çalışan anneler çocuğunu ateşe attıklarının farkında olmalıdırlar. tekrar belirtmek isterim, önemli olan kadının çalışma alanı ve aile içi sorumluluklarını etkileyip etkilememesidir. hz. hatice validemiz demişsiniz, öncelikle şunu iyi bilmek gerekir, efendimizle evlendikten sonra kervanı kendi mi çalıştırmaya devam etti yoksa efendimize mi devretti?
bana göre de kadının çalışması şu zamanda pek uygun değldir. fakat memlekette bir kadın hastalıkları doktoru kadın olmasa kim eşini oraya götürmek ister? okumuştur ilim öğrenmiştir. bunu aktarabilmek için uygun bir iş alanı vardır. aile içi sorumlulukları da etkilemiyosa ben o kadına destek veririm. ama sırf para için çalışıyosa (zaruriyet haricinde) ben istemem
doğrusu her zaman erkeklerin bulunduğu ortamda çalıştım hem bayan hem erkek de olan ortamlarım oldu sadece bayan olan ortamlarım da...
sırf bayanların olduğu ortamda da ortam felaket derecede huzursuzdu!
şaşırdım bekarım da... daha nasibim gelmedi bekliyorum o gelene kadar da paraya ihtiycaım var...
Rabbim hakkinizda hayirlisini versin. Misal evlenecegim kişi kuran kursu öğretmeni olmak isterse teşvik ederim. Çünkü ortam kötü degil, yaptığı iş kötü degil aksine yapılması gerene bir hizmettir. Dedigim gibi iş ortamına göre değişir
Katılıyorum
Gelde bu zamanın ergenlerine bunu anlat
Aynen
Geri kafali.
eğer beni geri kafalı diye yaftalayıp sıyrılıyorsan asıl sensin geri kafalı!
Hayır sensin geri kafalı soran kişi
Ya birak duz geri kafalisin ne kascaz
he öyleé
Modernlesme adı altında kölelik.
Kadının Yeri sevdiği adamın yanıdır :3
Kadın dediğin yemek yapar çocuk yapar dayağını yer oturur. İslamda böyledir.
Bence evidir
teşekkür...
Sana inat bir b*k yazmiorum cok konusmussun...
Karsidaki kisinin fikrine mudahale etmekten, yargilamaktansa, cok biliyorsan, o guzel dusuncelerini yaz da okuyalim.
Yazmana gerek yok
Burada bir kac "ileri goruslu cahil"ler var
Onlar konusuyor zaten. Senin konusman bir seyi degistirmeyecek cunku hepiniz ezberlemis gibi ayni seyi soyluyorsunuz. Baska hicbir fikre acik degilsini.
Hayirdir cosmussun:)...
bu sorudan zıyade bence olmus :)
ne olmuş?
sıtede bence kısmı var fıkrını belıtıosun o kısımda senın yazında sorudan zıyade fıkrını belırtmıssın
bence yapsam kimse yazmaz emin ol!
tamam o zaman :)
kadın özgürdür böyle bir kısıtlama olmamalıdır..
KESİNLİKLE KATILIYORUM SANA !
Eline sağlık.
teşekkürler..
haklısın.
teşekkür...
rica ederim...
bence kadının değeri verilmemektedir
Cok dogru dyorum ama bu devirde tam tersi olmus
kadının yeri kocasının dizinin dibidir :)
bnce de..
Şükür ayni fikirde olduğum biri varmış
:))