Aynen kardesim yaa @busesezgin ve nasıl ne alaka sen bildiigin kadin dusmanısın kendine saygın yokki esit değil misin sen erkekler ve kadınlar esit değil mi kendini nasıl ezdirebiliyosun yazzzıkk sana
Sizin seviyenize inemicem bana ayetler falan diye alayci bir yorum aticagina git biraz bisiler ogren kimin kimden daha musluman oldugunu bilemzsin kimseyi yargilayamazsin ben gorusumu soyluyorm ve beni yargilamak size dusmuyo benim resmimde sizi ilgilendirmiyo
Hakli oldugum konuda geri adim atma huyum yoktur malesef. @runyam @soran kopyala yapistirhakkindamaster yapacan diyecem ama sen okumaya da karsisindir :D
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz? Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
sanane? herkes kendinden sorumludur. boş yere polemik çıkartma, kendi dinine bak kendin nası istiyosan öyle yaşa. Müslümanlıkta zorlamada yoktur hem. Yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav sinirimi bozdun sen hangi partilisin?
La hayrdır sen kimsinde benim erkekligime laf ediyon erkek calisir kadin evde yatar ben kariyi calstırıp ben evdemi duruyum dedimde yazıyon lafı nerenden anlyosan senin orana firerim tmmı l*n a/\/\
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
229Cevap
haklısın kesinlikle
teşekkürler
Aynen :) aynen :)
teşekkür..
:))
Hadi len ordan kadın düsmanları
Tövbeee
Ne tövbesi be
ne alaka yani?
Kardes bunlarin beyni mantıklı dusunmekten uzak ne desen anlamazlar bir de ne alaka demis ya
Aynen kardesim yaa @busesezgin ve nasıl ne alaka sen bildiigin kadin dusmanısın kendine saygın yokki esit değil misin sen erkekler ve kadınlar esit değil mi kendini nasıl ezdirebiliyosun yazzzıkk sana
oksijen israfı ya
sacmalamissin.
Bende sizin gibi düşünüyorum haksız sayılmazsınız
bnde aynı görüşteyım :)
Katılıyorum
teşekkürler..
Rica ettim
Haklısın
teşekkürler..
Bencede oyle
teşekkür...
Aynen öyle
katılıyorumm
kesinlikle :)
Katilanin koyduğu resme bak
resmim seni ilgilendirmez pardon da tipe göre içi değerlndireceksen senin tipinede bakmak lazım ne kapalılar var benden açık giyinen..
@camokaa çok güzel yorum :D
@YunBetty bikinili foto koymus kadinin yeri evmiş de coccuk bacakmisda ayetler hadisler falann ama resme bakk:))) bunun evi plajda galiba;))))
Bikini resmi koymussun be dış görünüşü mü kalmış @runyam
Sizin seviyenize inemicem bana ayetler falan diye alayci bir yorum aticagina git biraz bisiler ogren kimin kimden daha musluman oldugunu bilemzsin kimseyi yargilayamazsin ben gorusumu soyluyorm ve beni yargilamak size dusmuyo benim resmimde sizi ilgilendirmiyo
Burada kimse senin müslümanlığına laf etmedi. Sadece kendinle çelişiyor olman komik. Güldürdün. :D
Yaa anlayan anliyo hadi bir git artik ya
@YunBetty doğrular zoruna gitmiş sanırım:)
sataşıyorsun millete!
Hakli oldugum konuda geri adim atma huyum yoktur malesef. @runyam
@soran kopyala yapistirhakkindamaster yapacan diyecem ama sen okumaya da karsisindir :D
Hakli otur evinde kocani kendini mutlu et yeter
Evim evim güzel evimm ve yatagim ♡
Nasa venuse bulutlarin uzerine Kent kurcakmis
seni kandırmışlar gözünle gördün mü hemen inanıyosun :)
anlamadım?
Sen kendi kendine kandiriyon Boyle bit set olmaz diye
Katilmiyorum
haklısın katılıyorum...
👍👍👍
İlginç bir yazı olmuş
Okumadim çok uzundu :) ama özünde ii kizsin
burada gördüğüm en ileri kafalı kızsın benden 10
Kadının yeri evidir. katılıyorum
Doğru Haklısın bebek yaparsınız oturturursun eve bitti. Nedemek istediğimi anlamışındır inşallah...
Öyle
Aynen.
teşekkürler..
Kadin isterse calisabilmelidir
ihtiyaç varsa tabi...
Yaniliyosun ihtiyac olmasa ile bazi kadinlar kandi ayarlari uzerinde durmak isteyebilir bunda ters bir durum yok
Haklısınız
Kadın hayatında özgürdür kimseyi alakadar etmez
demek sen karının o kadar erkeğin içinde çalışmasına razısın.. bu nasıl erkeklik?
sakın bana ben ona güveniyorum deme! erkeklere güven olmaz ki bu sefer...
tüh zihniyetine be yazık ya
l*n soran kısı sanane ısterse kadın calısır parasını yer ısterse ıkısı calısır bırlıkte yerler sana mı sorcaktı
Kız olsam çalışazdım kocam çalışsın malmıyım :D
değişik bir yazı olmuş
Sacmslamisin sadece
Doğru söze ne hacet
teşekkürler..
Katılıyorum size
farketmez kendı dusuncesıdır bence
çok saçmaaaaa evet örümcek beyinlilik
hem Allah ın dediğini yapmak nasıl geri kafalılık olur bu nasıl bir cümledir yazık sizlere! asıl sizin beyniniz örümceklenmiş! tozlanmış!
Kuran ı tekrar bir oku. Belki anlarsın @soran
Gelsene sen şöyle ;)
Kadin dedigin evde cocukalrina bakacak o kadar xd
bir yere kadar dogru ya cocuklar buyuyunce napicaz onlar kendi hayatina bakicaz
Evde kal hep
@Asya24
Erkek için de öyledir!!!
geçimd derdi erkeğindir nasıl erkek için de böyledir diyebiliyorsunuz?
siz nasıl erkeksiniz ya?
Hayata dir şahit olduğum şeyleri bilseydin...
Evimin kadını çocuklarımın anası olacak o kadar...
Bekar mısın?
çok doğru kesinlikle katılıyorum
Bilmiyorduk. .
Haklısın her kelimesine kadar
Senden 1 tane bulup evlenmek istiyorum
Öyle...
Haklısınız :)
tutucu çevre inancı
Canısı boş duranı Allah sevmez ona bakarsan?
Güzel kardeşim bakın ben de önceden "kadın ayakta durmalı, çalışmalı, kazanmalı" diyordum ta ki Rabbimin gerçeklerini fark edene kadar... kısacası nerdeyse tüm kadınlar ihtiyaç olmadığı halde çalışıyor ve Allah buna razı değil! Siz sanki ihtiyaç olduğu için mi çalışıyorsunuz?
Hem kadınların çalışması resmen modern kölelik! Resmen...
sanane? herkes kendinden sorumludur. boş yere polemik çıkartma, kendi dinine bak kendin nası istiyosan öyle yaşa. Müslümanlıkta zorlamada yoktur hem. Yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaav sinirimi bozdun sen hangi partilisin?
Öyle olmalı :)
Hayırlı bir evse ama
Biliyrm
Çok havalanmışn da
evet biliyorum...
güzell
Bence AVM
avm ne?
aynen katılıyıorum
Evi bende severim
Evde dur erkeğini mutlu et o parayı getirir sana.
senin erkekliğine şaştım ciddden!
demek sen karının o kadar erkeğin içinde çalışmasına razısın.. bu nasıl erkeklik?
La hayrdır sen kimsinde benim erkekligime laf ediyon erkek calisir kadin evde yatar ben kariyi calstırıp ben evdemi duruyum dedimde yazıyon lafı nerenden anlyosan senin orana firerim tmmı l*n a/\/\
Haklisin canim
Eline sağlık
Duruma göre değişir
aynı kafadayız kanka