Eskiden bu yana kadınlar çalışır.. Şehirlesmenin Neredeyse hiç olmadığı insanların kirsalda yaşadığı dönemlerde de kadınlar tarla ve hayvan işlerinde çalışmıştır. .
Zaten boş yere çalışan kadınlar olmasa işssizlikte olmazdı memlekette. karı koca karsılıklı anlaşarak bir bayan ın çalışacagı yerlerde calıssalarda yeter zaten
Bence kadina kalmis. Bide"Yüce Allah bile ihtiyaç olmadıkça çalışmamızı emretmezken kadınlara bu canhıraş çaba niye" derken. Hangi ayetde geciyo bildigim kadariyla bos durmayin diye bisey var
Kadın için en hayırlı yer eviyse bacım sen buralarda gezinme çok kurtlar kapar. Böyle düşünmene sebep nedir merak ediyorum? Ayrıca böyle düşünmene rağmen çalışıyorsun ya ayaklarının üzerinde durmak adına, onun yerine git evlen bacım beyin bakar sana.
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,5b cevap paylaştı.
Hayat ne yazikki eskisi gibi degil. Onceden birtek baba calisir butun aileye bakardi. Simdi herkes calisiyor fakat yetmiyor. Esimin bende evde oturmasini isterim acikcasi ama zorla kapatilabilirmi bilmiyorum.
Zengin koca bulmaksa bacım bul!! Allah adaletsizce yargılıyor ve ona göre kurallarıma uyun diyor uymazsan Cehennem var diyor yani egosunu tatmin etmek için ateşe atıyor!
Madem allahin adaletine guvenilirligine bukadar inaniyosun gizli olmak niye? Hepiniz aynisiniz cunku korkak. Senin gibiler yaymadi bu dini ki senin gibiler boyle konuşsun
Kolaycı biz miyiz? 18 yaşındayım ve öğretmen olucam, köpek gibi çalıştım. Çok kolaycıyım evet. Sen evlen, sonra kocan sana ileride bir yanlış yapsın ya da kuma getirsin, dinen de bir gideri var zaten, sonra çocuklarla ortada kal. Bir yerede gidemeyeceksin zaten, hala başkasının eline bakmaya devam et. Acınası bir zihniyet bu ama özür dilerim..
Vallahi egri oturup dogru konuşalım ben karımın çalışmasını istemem işi bilsin ögrensin o ayrı ama çalışmasını istemem ama ona zorluk çıkarmam yardimci bile olurum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
@mehcab Tanıdığım 7 yaşında olup senden çok zeki olan çocuklar var.70 yılı boşuna yaşamışsın. Yazık çok yazık. İnsanın gözü kör kulağı sağır olmaya görsün. Ne yolu görebilir, ne sesleri işitebilir.
Evet, bütün bunları biliyorum, haklısın. Sana katılıyorum. Kadın'ın görevi çalışmak, ev geçindirmek değildir. Allah hiç bir kadını çalışması için yaratmadı, ancak erkeğe eş olsun diye yarattı.
benide en çok düşündüren ne biliyor musun herkes niye böyle düşünüyor her erkek çalışmayan karısını dövüyor mu ya da böyle bir kaide mi var söyler misin
Peki o zaman neden hergün haberlerde kadın ölümleri duyuluyor? Neden erkekler eşlerini dövüyor? Hepsi olmasa da çoğunluğu böyle hala öyle hayvanlar var dünyada
Son derece haklısınız. Kadının evi yeridir. Ondan ziyade erkeğinin baş üstüdür. Çalışarak kazandığından daha mesut olacaktır elbet evinde yuvasıyla ilgilenerek.
ıyı bu devırde gecım derdı var kadın calısmasın gecınemesınler o zaman kadın dedıgn calısmalı arkadas yan gelıp yatmamalı gotu devırıp cocugunun gelecegıne yatırım yapmalı
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
229Cevap
Çok güzel yazmışsın. Doğrusu halen böyle düşünenler varmıymış dedim kendi kendime. Haklısın.
Aynen öyle
Allah bos oturanı sevmek sonra gereksız ınsanlardan olursunuz
Bos oturan kimler? her konuda esas dogrular uygulanir. zorunluluk halinde gerekenlerde sartlariyla aciklanmis uygulanmasi adina.
ev hanımı olmak boş iş mi sence?
bos cunku calısıp uretmıyor.. hatta toplumun erkeklerine baktığımızda; annelık gorevını bıle doğru yapamamış.. bomboş.. oturup dızı ızlemekten başka neye faydaları var?
ev hanımlıgı bence de bos bısı de toplumun kızları cok mu duzgun acaba
maalesef bu toplumun erkeklerıde kadınlarıda bozuk.. anneler cahıl olunca olacağı o
Eskiden bu yana kadınlar çalışır.. Şehirlesmenin Neredeyse hiç olmadığı insanların kirsalda yaşadığı dönemlerde de kadınlar tarla ve hayvan işlerinde çalışmıştır. .
Zaten boş yere çalışan kadınlar olmasa işssizlikte olmazdı memlekette. karı koca karsılıklı anlaşarak bir bayan ın çalışacagı yerlerde calıssalarda yeter zaten
Bence kadina kalmis. Bide"Yüce Allah bile ihtiyaç olmadıkça çalışmamızı emretmezken kadınlara bu canhıraş çaba niye" derken. Hangi ayetde geciyo bildigim kadariyla bos durmayin diye bisey var
Kadın için en hayırlı yer eviyse bacım sen buralarda gezinme çok kurtlar kapar. Böyle düşünmene sebep nedir merak ediyorum? Ayrıca böyle düşünmene rağmen çalışıyorsun ya ayaklarının üzerinde durmak adına, onun yerine git evlen bacım beyin bakar sana.
:D :D
Bende evlendigimde calismayi dusunmeyen insanlardanim.
asalak hazır yıyıcı gıt calıs belescı
Bütün cevapları okuyor musun diye kontrole geldim :)
"Haksız mıyım?" şu tartışılır da, saçma olduğun çok net. kişisel
Hayat ne yazikki eskisi gibi degil. Onceden birtek baba calisir butun aileye bakardi. Simdi herkes calisiyor fakat yetmiyor. Esimin bende evde oturmasini isterim acikcasi ama zorla kapatilabilirmi bilmiyorum.
zaman devir inançsızlık meselesi işte elin gayri müslimleri bu tarz düşünceleri zamanıdna aşıladı millete
Bunu herkes kendisi bilmeli.
Ben calismayi iyi olarak görüyorum yani öyle olcagini düsünüyorum.
Hatuna bagli bu daha cok onun nasil bir yasam nasil bir es istedigine bagli
Bakiniz su makaleye www.kigem.com/...-mi-daha-zekidir-erkekler-mi.html
yani?
Kadin yerine gore isinde de olmalidir eve kapatmakla olmaz
Katılıyorum bırak dini yönünü hiçte ayaklarımızın üzerinde durmuyoruz bildiğin 2. Maaş olsun diye evleniyorlar
sız de hazır yıyelım dıye evlenıyosunuz
Kadın eşinin iradesi ile değilde kendi iradesi ile karar verdiği sürece dinen çalışmasına engel olmadığını düşünüyorum...
kendi evi kadın için en iyisi tabi. ama kendi evinde de stres çile çekiyor bazı durumlarda. yani bu durum göreceli biraz.
aynı fikirdeyim ama karşı görüştekilere de saygı duyarım
Zengin koca bulmaksa bacım bul!!
Allah adaletsizce yargılıyor ve ona göre kurallarıma uyun diyor uymazsan Cehennem var diyor yani egosunu tatmin etmek için ateşe atıyor!
Neye göre adaletsizce yargıladığını savunuyorsun? Ve hangi kuralları kast ediyorsun zengin olup olmamaya göre Allah'ın emirleri mi değişiyor?
@aLone23
şahane neyi savunup savunmadıgım gerçekler bunlar!
Boş konuşup kafandan uydurma bazı şeyleri o zaman sende, insanların inandığı yaratıcıyı küçümser şekilde ulu orta açıklamalar bulunamazsın.
@aLone23 benim ne yaptıgımdan sanane..
Madem allahin adaletine guvenilirligine bukadar inaniyosun gizli olmak niye? Hepiniz aynisiniz cunku korkak. Senin gibiler yaymadi bu dini ki senin gibiler boyle konuşsun
Kesinlikle Haksızsın , Neler Yaşayan kadınlar Var Be , Açın Gözlerinizi Biraz Gerçeği Görün.
Kendini güçsüz biri gibi görüp başka adamın eline bakmayı seviyorsan sen otur biz çalışırız.
Hay ağzına sağlık kardeşim.
hemen de nasıl güçsüz diye yaftalayıp sıyrılıyorsunuz... asıl kolaycı sizsiniz!
Kolaycinin tanimi hakkinda ki fikrini cok merak ettim. :D bir sozluk alarak basla. @soran
peki.
Kolaycı biz miyiz? 18 yaşındayım ve öğretmen olucam, köpek gibi çalıştım. Çok kolaycıyım evet. Sen evlen, sonra kocan sana ileride bir yanlış yapsın ya da kuma getirsin, dinen de bir gideri var zaten, sonra çocuklarla ortada kal. Bir yerede gidemeyeceksin zaten, hala başkasının eline bakmaya devam et. Acınası bir zihniyet bu ama özür dilerim..
:))
kadının yerı kocasının yanıdır
aynen
Çok ağır olmuş bu yazı. Ben kararı tamamen eşime bırakırım nasıl mutlu olacaksa onun tercihi.
Evet kadının yeri kendi evidir. Evlendikten sonra zor durumda değilse çalışmasına gerek yok
Aynen
@Esarbınamünhasır 👍👍
Sınırı oldukça zorluyor ve sitenin isminin "kızlar saçmalıyor" olarak değiştirilmesini talep ediyorum.
Bence de kadın hele ki evliyse en hayırlı ve güvenilir yeri kocasının yanidir tabii erkeğin de karisinin yani
Hanımefendi bu kadar ahlaki dusunuyor olsanız insanları karşı karşıya getirecek yorumları yazmazsiniz. söz gumusse sukut altındır der atalar.
Soylediklerinin hepsine katılıyorum ben de çalışmasını istemezdim ama çalışmak isterse de birşey diyemem yalnız uygun çalışma ortamı olması şartıyla
Bence aslında kadın evlendikten sonra tabi kocası izin verirse çalışsın çocuk doğana dek ondan sonra otursun çoluk çocuğa kocasına baksın
Vallahi egri oturup dogru konuşalım ben karımın çalışmasını istemem işi bilsin ögrensin o ayrı ama çalışmasını istemem ama ona zorluk çıkarmam yardimci bile olurum
@mehcab Tanıdığım 7 yaşında olup senden çok zeki olan çocuklar var.70 yılı boşuna yaşamışsın. Yazık çok yazık. İnsanın gözü kör kulağı sağır olmaya görsün. Ne yolu görebilir, ne sesleri işitebilir.
doğru.
Kadın narin varlık ama illa yipranalim diye ugrasiyoruz.
çok haklısın katılıyorum ayetler de vardı yalnış hatırlamıyorsam bu konu hakkında
haklısın tabi maddi durum zor olmasa kadın çalışmaz veya kariyer için çalışır
Her insan farklı
Kimileri evinde oturur
Kimileri çalışır
Herkes kendisine baksın
sabah uykusu cok tatli oluyo, kadinlar calismasin evettt ;))
hangi gözlükle bakarsan hayatı öyle görürsün bence.
ben şahsen maddı durumum kotu olmadıkça eşimın çalışmasını ıstemem !!!
Haklisiniz.
@Esarbınamünhasır tesekkurler
Altın Sözler.
Kadının yeri evidir, kadın için en hayırlı yer evinin içidir.
Katılıyorum
Evet, bütün bunları biliyorum, haklısın. Sana katılıyorum. Kadın'ın görevi çalışmak, ev geçindirmek değildir. Allah hiç bir kadını çalışması için yaratmadı, ancak erkeğe eş olsun diye yarattı.
Rahat bir iste duzenini bozmadan emekliligine kadar calisabilirsin.
Kadının çalışmasına karşı olan Erkeğin de Adam gibi Müslüman olması lazım.. kendi her haltı yiyip de kadın evde oturacak demesi cahillikdir...
Müslümanlıkta kadın çalışmasın diye bir şey yokki :(
evinin kadını olmakta da bir iş zaten en en riskli en kutsal en güzel en arada can sıkıcı ama yınede en güzel iş
haklısın hemşerim :)
nesı ıs herseyı makıne yapıyo calıscan tabı asalak
İkisinin ortası olmalı hem çalışmalı hemde çok yorulmamali hem kitap okuyacak hem yemek yapacak ortayı bulmak lazim
Kadının parasını yiyen erkekler nolacak, aç kalırlar. Döverler sürekli ezerler kadınları
benide en çok düşündüren ne biliyor musun herkes niye böyle düşünüyor her erkek çalışmayan karısını dövüyor mu ya da böyle bir kaide mi var söyler misin
Peki o zaman neden hergün haberlerde kadın ölümleri duyuluyor? Neden erkekler eşlerini dövüyor? Hepsi olmasa da çoğunluğu böyle hala öyle hayvanlar var dünyada
genelleme yapma her erkek bir değil annen çalışıyor muydu baban hergün anneni dövüyor muydu
Annem çalışıyor ama babam annemin parasını vermiyor , oldu mu?
oldu
Son derece haklısınız. Kadının evi yeridir. Ondan ziyade erkeğinin baş üstüdür. Çalışarak kazandığından daha mesut olacaktır elbet evinde yuvasıyla ilgilenerek.
Kadının iyiside kötüsü el üstünde tutulmalı. Eşi olmaz çocuguna bakmak icin calssn
Tüm kadınları genellemeyip te sadece kendi adına konussaydin saygı duyardim
Kadin amelemidir her zaman ev olmaz kadinlarda insan herseyi yapmaya haklari vardir
çalışanım evde kaşık düşmanlığı yapıp kendimi avutmuyorum
Çok doğru yazmışsın eline yüreğine sağlık.. Gerçekten de öyle Kadının yeri evidir
ıyı bu devırde gecım derdı var kadın calısmasın gecınemesınler o zaman kadın dedıgn calısmalı arkadas yan gelıp yatmamalı gotu devırıp cocugunun gelecegıne yatırım yapmalı
Ne olursa olsun erkeklere güven olmaz kadının elinin değmesi gerek :)
Genellemesizmi?
güvenemeyeceğin erkekle niye evlenirsin ki
Erkek bu güvendirir güvendirir yarı yolda bırakır
o zaman eşini iyi seçeceksin
Sana katılıyorum (şu anda bana da geri kafalı diyecekler olsun)
Kız olsam evde yatardım. mış mışşş ne güzel kız olmak bir halt yaptığınız yok
Sevdiğin işi yapar ve hakkını da alırsan stres, hastalık ve yorgunluk olmaz.
kim yapıyor sevdiği işi?
Allah inşallah kızlarımıza kadınlarımıza akıl fikir versin doğru yoldan ayırmasın sırf kıslandırmalk için abuk sabuk kıyafetler giyiyolar yazık ya
cıvıttı memleket zaten yakında erkekler iş bulamıyacak kadın dediğin evinde oturur kocasına bakar ne işi var başka erkeklerin içinde
calismak isterse itiraz etmem fikrine saygi gosteririm istemiyorsa da zorla ise de git demem liberal bir insanim ben.
keşke bunları benim yaşıtlarım kızlarda düşünse
:)) onlar derin uykudalar..
Uykuda olanlar eksilemis bile beni :))
O uykudan uyandiklarinda cok gec oluyor ve sonra da mutlu yuva istiyorlar ;)
Katılıyorum